وظایف مسئولان شهرداری شفاف‌سازی شود

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهردار تبریز با تاکید بر مزیت‌های ناحیه‌محوری در مناطق شهرداری، گفت: بدون تردید ناحیه‌محوری، شفاف‌سازی وظایف مسئولان شهرداری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد عزتی با اشاره تعیین موضوع ناحیه‌بندی مناطق کلان‌شهر تبریز، اظهار کرد: چند سالی است که نظام مشارکتی در امور جاری شهرها، به خصوص مدیریت شهری حاکم شده است و بدون مشارکت و حضور مردم کاری از پیش نمی‌توان برد.

وی با بیان اینکه بالای ۲۵ دستگاه اجرایی درگیر مسائل شهر و مردم هستند، اما مردم فقط شهرداری را می‌شناسند، ادامه داد: باید افزایش خدمات مد نظر شهرداران مناطق باشد، منطقه‌بندی ما همان ۱۰ منطقه است، اما جمعیت این مناطق ۳۰ درصد افزایش داشته است و شهرداران مناطق نسبت به گذشته باید ۳۰ درصد خدمات خود را افزایش دهند.

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز تصریح کرد: سیاست ما در ناحیه‌محوری کردن مناطق تبریز همان سیاست محله‌محوری به عنوان بهترین نوع سیاست حداقل در یک قرن گذشته است، زیرا مردم محلات مشارکت بالایی در امور شهری داشتند.

وی در خصوص مزیت‌های ناحیه‌محوری در مناطق شهرداری تبریز، خاطرنشان کرد: بدون تردید ناحیه‌محوری و شفاف‌سازی از وظایف مسئولان شهرداری است.

کد خبر 569540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.