بازگشت رعدوبرق و بارش‌های پراکنده در روزهای پایانی هفته به آسمان اصفهان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از استقرار جوی نسبتا پایدار تا سه روز آینده روی استان خبر داد و گفت: روزهای پایانی هفته در ساعت‌های بعدازظهر وزش باد شدید و در مناطق غربی و شمالی رگبار و رعدوبرق و در دیگر مناطق بارش پراکنده انتظار می‌رود.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده جوی نسبتاً پایدار طی سه روز آینده روی استان است و در اکثر مناطق استان آسمان به شکل قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر در بعدازظهر وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی از بازگشت ناپایداری‌های جوی در روزهای پنجشنبه و جمعه خبر داد و افزود: در روزهای پایانی هفته در ساعت‌های بعدازظهر شاهد وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق در مناطق غربی و شمالی و بارش پراکنده در دیگر مناطق استان خواهیم بود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از افزایش سه تا پنج درجه‌ای دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان خبر داد و خاطرنشان کرد: دمای شهر اصفهان امروز در گرم‌ترین ساعت‌ها به ۲۵ درجه و کمینه صبح فردا به ۱۳ درجه می‌رسد.

وی پدیده غالب جوی تا سه روز آینده را وزش باد و افزایش ابر دانست و گفت: گرم‌ترین شهر استان خوروبیابانک با ۲۶ درجه و خنک‌ترین شهرستان بویین‌ومیاندشت با یک درجه سانتی‌گراد است.

کد خبر 569523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.