محکومیت جنایت اخیر رژیم صهیونیستی توسط حزب موتلفه

حزب موتلفه اسلامی با صدور بیانیه ای جنایت اخیر رژیم صهیونیستی را در حمله به نمازگزاران در مسجدالاقصی محکوم کرد.

به گزارش ایمنا، متن بیانیه حزب موتلفه اسلامی در خصوص جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به نمازگزاران در مسجدالاقصی، به این شرح است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به مسجد الاقصی و اردوگاه جنین و بازداشت‌های کم‌سابقه عرصه را بر ساکنان مظلوم این سرزمین تنگ کرده و جنایات اخیر اسرائیل لکه ننگ دیگری بر پیشانی مدعیان حقوق بشر و سازمان‌های بین‌المللی و به ویژه سازمان ملل متحد می‌باشد. این خشونت‌ها استیصلال صهیونیست‌ها در مصاف با مقاومت اسلامی فلسطین و هراس و وحشت آنان از ابتکار عمل و عملیات‌های پیش دستانه و شهادت‌طلبانه روزهای اخیر مجاهدان مؤمن و جوانان غیور فلسطینی و محور مقاومت اسلامی علیه ظلم و تجاوز را آشکارتر و این رژیم سفاک را به دست و پا زدن‌های بی‌نتیجه، سوق داده است.

این رژیم کودک‌کش در نهایت وقاحت و خونسردی مشغول جنایت علیه ملت فلسطین و مصادره خانه‌های آنها است. شهرک‌سازی در قدس شرقی و کرانه‌های غربی و آوارگی و اخراج فلسطینیان ادامه دارد، در این میان سازمان بی‌خاصیت ملل متحد و شورای امنیت آن ساکت و منفعل و صرفاً نظاره‌گر این تراژدی غمبار هستند. سران اروپای مدعی حقوق بشر که در هفته‌های اخیر ژست حمایت از مردم اوکراین در برابر روسیه می‌گرفتند، چشم خود را بر روی این جنایات آشکار بسته‌اند. آمریکا نیز شریک جرم و باعث و بانی و حامی جنایت‌هایی است که در سرزمین اشغالی جریان دارد.

امروز، ظهور انتفاضه نوین مسجد الاقصی با حضور حماسی و شجاعانه نسل جدید و جوانان غیرتمند فلسطین، این تصویر شکوهمند را فرا روی جهانیان قرار داده است که مقاومت اسلامی فلسطین پرقدرت‌تر و با ایمان و انگیزه و اراده‌ای راسخ‌تر در کنار نسل‌های قبل در میدان مقاومت و مبارزه، به کابوس صهیونیست‌ها و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای بدل شده است.

با صبر و ایستادگی ملت فلسطین و آمادگی نیروهای مقاومت، رژیم تروریستی اسرائیل امروز در بن‌بست سیاسی داخلی و وضعیت شکننده امنیتی گرفتار است و در منجلاب تباهی آخرین نفس‌ها را می‌کشد. یقیناً ادامه جنایات دشمن صهیونیستی به معنای ادامه نبرد مقاومت با این رژیم در سرتاسر اراضی فلسطینی است.

حزب موتلفه اسلامی ضمن محکوم نمودن این جنایات سبعانه و حملان ددمنشانه به اردوگاه جنین و مسجدالاقصی، به ارواح طیبه و نورانی شهیدان انتفاضه رمضان و همت والای رزمندگان شجاع و غیرتمند فلسطین درود می‌فرستد و تداوم موفقیت‌ها و پیروزی‌های باشکوه آنان در پیش برندگی مقاومت مقدس و مبارزه کارساز در مصاف با اشغالگران قدس شریف را از درگاه خدای سبحان مسئلت می‌جوید.»

کد خبر 569478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.