منچسترسیتی با پیشنهادی اغوا کننده با هالند به توافق رسید!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند، از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی در خصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز سه‌شنبه سی‌ام فروردین ۱۴۰۱ به شرح زیر است:

دیلی میل:

* پیگیری منچسترسیتی برای جذب ارلینگ هالند گامی رو به جلو برداشته است و باشگاه با نمایندگان این بازیکن با پیشنهاد مبلغی به ارزش بیش از ۵۰۰/۰۰۰ پوند در هفته به توافق رسیده است.

منچسترسیتی با پیشنهاد اغوا کننده، با هالند به توافق رسید!



* طبق گزارش‌ها، سران تیم فوتبال وستهام در حال زیر نظر گرفتن "نیک پوپ" دروازه‌بان برنلی به عنوان جایگزین بالقوه برای "آلفونس آرئولا" به عنوان دروازه‌بان شماره ۲ است.

تایمز؛

* منچستریونایتد با سران لیگ برتر صحبت کرده است تا نارضایتی خود را از اینکه مجبور شده سه بازی سخت و تعیین کننده فصل را در ۹ روز انجام دهد، ابراز کند و نگرانی خود را از به خطر انداختن یکپارچگی رقابت برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر، ابراز کرده است.

دیلی تلگراف:

* جرارد پیکه، مدافع با تجربه تیم فوتبال بارسلونا، متهم به تبانی با مدیران بلند پایه فوتبال بر سر قراردادی ۳.۳ میلیون پوندی در سال است که از انتقال جنجالی سوپرکاپ اسپانیا به عربستان سعودی دریافت می‌کند.

سان:

* روز گذشته هافبک پرتغالی شیاطین سرخ به بدترین نحو تصادف کرد. تصاویر دراماتیک، پورشه نابود شده برونو فرناندز، ستاره منچستریونایتد را پس از تصادف با اتومبیل نشان می‌دهد؛ درحالی که هافبک مجبور شد با هم‌تیمی‌اش، خوان ماتا، بدون توجه به تصادف دلخراش خود، به تمرین برود.

ناتان ردموند بازیکن تیم فوتبال ساوتهمپتون پس از پیروزی تیمش مقابل توپچی‌ها، آرسنالی‌ها را عصبی کرد و درحالی‌که امضا می‌داد، به هواداران گفت: «آن‌قدرها هم خوب نیستند».

رافینیا، مهاجم لیدز پس از معاشرت و مشورت با هموطن خود نیمار، به انتقال به پاری‌سن‌ژرمن اشاره کرد و ظاهراً قصد دارد ادامه دوران فوتبال خود را با باشگاه متمول پاریسی سپری کند.

دیلی اکسپرس:

* پس از اینکه دیدار یونایتد با فینالیست‌های جام حذفی که قرار بود یکشنبه ۱۵ می برگزار شود، به پنجشنبه آینده، ۲۸ آوریل کشیده شد، منچستریونایتد از اینکه مجبور است بدون نفرات کلیدی بازی مجدد خود با چلسی را انجام دهد عصبانی است.

* جرارد مورنو، ستاره ویارئال، پس از اینکه دچار مشکل همسترینگ شد، برای بازی هفته آینده مقابل لیورپول در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا تردید دارد که آیا به این دیدار می‌رسد یا خیر.

دیلی میرر:

* استیو پریش، رئیس باشگاه کریستال پالاس اعلام کرده که قصد دارد برای فصل آینده "کانر گالاگر" مدافع پالاس را که به صورت قرضی در تیم چلسی بازی می‌کند را به باشگاهش بازگرداند.

* گفته می‌شود که اریک تن هاخ، سرمربی جدید شیاطین سرخ در نظر دارد هری مگوایر را از کاپیتانی منچستریونایتد سلب کند و آنتونیو رودیگر مدافع چلسی را جذب و به عنوان کاپیتان، جایگزین او کند.

منچسترسیتی با پیشنهاد اغوا کننده، با هالند به توافق رسید!



دیلی استار:

* منچستر یونایتد ظاهراً قصد بازسازی ورزشگاه اولدترافورد را دارد، در همین حال بدهی این باشگاه پس از اعلام این خبر افزایش خواهد یافت.

* رالف رانگنیک مربی موقت و مشاور شیاطین سرخ، به سران منچستریونایتد هشدار داده است که آن‌ها می‌توانند سال‌ها بدون جام باشند، مگر اینکه به زودی استراتژی‌های اشتباه خود را در جذب بازیکن حل کنند.

* روبن لوفتوس چیک بازیکن تیم فوتبال چلسی که از سبک بازی خود ناراضی است، می‌گوید توماس توخل سرمربی این تیم حق داشت که به او هشدار داده بود که قد بلند و خوش‌تیپ بودن کافی نیست.

* نیمار بازیکن برزیلی PSG، به فابیو اورلیو به بازیکن برزیلی سابق لیورپول پس از اینکه ادعا کرد فوق‌ستاره پاری سن ژرمن در حرفه‌اش "شکست خورده" پاسخ تندی داد.

کد خبر 569468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.