توجه مدیریت شهری قم به تقویت زیرساخت‌های فرهنگی

رئیس کمیسیون فرهنگی‌ و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم گفت: آماده‌سازی خانه‌موزه هیئت، خانه‌موزه مراجع، خانه‌موزه شهید فخری‌زاده و خانه‌موزه‌های شهیدان یک اقدام زیرساختی و زیربنایی در انتقال مفاهیم فرهنگی و مقابله با هجمه‌های دشمنان است.

مصطفی ملایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تاکید بر اینکه شهرداری یک نهاد و مجموعه فعال فرهنگی در شهر قم است، اظهار کرد: در بودجه سال جاری ۱۳۰ میلیارد تومان به صورت مستقیم به فعالیت‌های ورزشی و هنری و ۱۲ میلیارد تومان نیز به مباحث قرآنی و مساجد فعال شهری اختصاص یافته است.

وی در خصوص هجمه‌های فرهنگی ایجاد شده برای استان قم، ادامه داد: دشمنان طی سال‌های اخیر بودجه‌های چند صد میلیارد تومانی برای هجمه‌های فرهنگی تنها برای استان قم تصویب کردند و به اجرا درآورده‌اند.

رئیس کمیسیون فرهنگی‌، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: آماده‌سازی خانه‌موزه هیئت، خانه موزه مراجع، خانه‌موزه شهید فخری‌زاده و خانه‌موزه‌های شهیدان یک اقدام زیرساختی و زیربنایی در انتقال مفاهیم فرهنگی و مقابله با هجمه‌های دشمنان است.

وی با بیان اینکه مباحث فرهنگی از اولویت‌ها و رویکردهای مهم مجموعه مدیریت‌شهری است، ادامه داد: در بودجه سال جاری شهرداری قم ۱۵ میلیارد تومان برای توسعه و تجهیز خانه‌موزه‌های شهیدان شهر قم اختصاص یافته است.

ملایی در خصوص برخی تعرضات به تمثال امام راحل در میدان مرجعیت، گفت: این اقدامات نشانگر عصبانیت دشمنان از اقدامات شهری قم و اثرگذاری فعالیت‌های مجموعه مدیریت‌شهری در حوزه‌های مختلف است.

کد خبر 569443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    0 0
    خبری