۳ مورد از روش های ساخت تیزر تبلیغاتی کدام اند؟

برندها و خدمات مختلف، بازار هدف اقتصادی دارند و برای به دست آوردن این بازار هدف، ابتدا مخاطبین هدف و مشتریان خود را شناسایی و سپس برای به دست آوردن سهم بازار اقتصادی و فروش به آنها اقدام می‌کنند.

به گزارش ایمنا یکی از بهترین راه‌هایی که تمام برندها و خدماتی که قصد دارند خود را در معرض شناخت مخاطبین هدف قرار دهند، ساخت تیزر تبلیغاتی است.

در یک تیزر تبلیغاتی ما امکان معرفی صحیح و کامل برند و خدمتمان را به افراد مختلف و مخاطبین هدف پیدا می‌کنیم. اما ساخت تیزر تبلیغاتی هم مثل تمام کارها و اقدامات دارای روش‌های بسیار زیادی است و در بازار هدف افراد بسیاری اقدام به ساخت تیزر تبلیغاتی می‌کنند.

روش‌های ساخت و سفارش تیزر تبلیغاتی هم به اقتضا هر برند و مشتری متفاوت است. گاهی شما به عنوان صاحب یک برند به حجم بازار و گستره تبلیغات خود نگاهی می‌اندازید و با توجه به وسعت آن تصمیم می‌گیرید که به یک شرکت ساخت کلیپ تبلیغاتی سفارش بدهید. این اقدام باعث می‌شود خیالتان از بابت خروجی کار راحت تر باشد اما بابت این خیال راحتی بایستی هزینه بیشتری بپردازید.

هزینه ساخت تیزر تبلیغاتی به لاکچری بودن یا نبودن، استفاده از دوربین‌های مختلف، استفاده از بازیگران مختلف و… بستگی دارد که همگی در لینک مشخص شده به تفکیک آماده است (کلیک کنید).

اما سوال اینجاست که اگر بیزینس و گردش اقتصادی برند و خدمتی که ما قصد فعالیت و تبلیغات برای آن را داریم اصطلاحاً کوچک باشد، باز هم به صرفه است که سفارش تیزر تبلیغاتی خود را به یک شرکت تبلیغاتی بدهیم؟ این سوالی است که هر صاحب برند و فعالیتی خودش باید به آن پاسخ دهد اما امروزه روش‌های زیادی برای ساخت تیزر تبلیغاتی ارزان و شخصی آمده که کار صاحبین مشاغل را راحت کرده است.

ساخت تیزر با موبایل

اگر امروزه شما یک گوشی موبایل جدید داشته باشید، خیالتان از بابت دوربین فیلمبرداری راحت است و می‌توانید تصاویر مورد نیازتان را شخصاً تهیه کنید. برای این کار لازم است حداقل اطلاعاتی در مورد نحوه فیلمبرداری صحیح برای هر مدیای مورد نیاز به دست بیاورید که این اطلاعات در فضای اینترنت زیاد است.

بعد از اینکه تصاویر مورد نیاز خود را تهیه کردید حالا نوبت به تدوین و قرار دادن افکت های تصویری روی کار می‌رسد. در این مرحله نرم افزارهایی مانند کپ‌کات و این‌شات می‌توانند شما را در این مسیر کمک کنند. این برنامه‌ها ابزارهایی ساده اما همه گیر هستند و با نصب آن‌ها بر روی گوشی هوشمند خود می‌توانید نحوه کار با آنها را به سرعت یاد بگیرید و ویدئوها یی قابل قبول در حد بضاعت مارکتینگ تبلیغاتی خود فراهم سازید.

اما باز هم تاکید ما بر این است که استفاده از تبلیغات و ساخت تیزرهایی ارزان با کمک این نرم افزارها یک سقف کیفی دارد و نباید انتظار داشته باشیم خروجی ای که تحویل می‌گیریم حیرت انگیز باشد.

سفارش تیزر به اینفلوئنسر ها

یکی دیگر از راه‌هایی که معمولاً صاحبان کسب و کار برای ساخت تیزر تبلیغاتی برای محصولات یا برند و خدمت خود به کار می‌گیرند، واگذاری پروژه تبلیغاتی شأن به اشخاص اینفلوئنسر است. این کار مزایا و معایبی دارد که ذکر آنها در این مقاله خالی از لطف نیست.

سفارش تیزر تبلیغاتی به اینفلوئنسر ها

در ابتدا باید به این موضوع بپردازیم که چه دلایلی دارد که یک برند تبلیغات و تیزر تبلیغاتی خود را به یک اینفلوئنسر می‌سپارد. وجوه مثبت این کار این است که اینفلوئنسر بسته به اینکه چه میزان فالوئر فعال دارد و ویدئوهایش چه مقدار بازدید دارد، تضمین کننده بخشی از اثربخشی تبلیغات برای یک برند و سفارش دهنده است.

یکی از معایب سفارش تبلیغات به شرکت‌های تبلیغاتی این است که سفارش دهنده از نحوه پخش و دیده شدن تبلیغش در فضاهای مختلف مطمن نیست که این دغدغه در سفارش دادن به اینفلوئسنر و بسته به میزان تأثیر گذاری اینفلوئنسر برطرف می‌شود.

موضوع دیگری که ارائه کار به اینفلوئنسر را جذاب‌تر می‌کند، سرعت داشتن پروسه کارها و نتیجه بخشی سریع‌تر تبلیغات برای صاحبان برند و کسب و کار است. اما یکی از معایب و نقصان‌های جدی تحویل پروژه تبلیغاتی به اینفلوئنسر ها این است که معمولاً این دسته از افراد بیشتر از آن که تخصص در زمینه تبلیغات و استراتژی تبلیغاتی داشته باشند، شهرت و فالوئر دارند و اشکالی که ممکن ااست در این مسیر به وجود بیاید این است که یک اینفلوئنسر تبلیغ شما را بسازد و در پیج خودش و پیج‌های دیگران وایرال کند و تبلیغ ما دیده شود درست!

سفارش تیزر به شرکت‌های تبلیغاتی

اما اگر اینفلوئنسر بدون دانش تبلیغاتی و بدون ریل گذاری درست استراتژی تبلیغاتی باعث بشود ذهنیت درستی از برند در ذهن مخاطبین هدف شکل نگیرد یا تصویر کلی برند در ذهن بازار خراب شود آن موقع چه کسی پاسخ گو است.

در برابر چنین چالشی باز به پرسش اولیه بر می‌گردیم که دقیقاً برند ما در کجای بازار قرار دارد و هدف ما از ساخت کلیپ تبلیغاتی دقیقاً چیست؟ اگر هدف ما صرفاً دیده شدن و فروش در یک دوره خاصی باشد و برایمان برند سازی و ساختن یک برندآگاهی و احساس ذهنی مثبت از برند در ذهن مخاطب مهم نباشد آن موقع ساختن تیزر تبلیغاتی با برنامه‌های مختلف تدوین و افکت های صوتی و یا تحویل پروژه ساخت تیزر تبلیغاتی به اینفلوئنسرها اشکالی ندارد.

پیشنهاد ما برای تصمیم گیری در این مورد، یعنی انتخاب و تصمیم برای ساخت تیزر تبلیغاتی و سفارش به شرکت‌های تبلیغاتی یا اینفلوئسنر و یا ساخت تیزر تبلیغاتی با کمک نرم افزارها این است که سطح کار و انتظار خودمان را از تبلیغاتی که قصد داریم انجام دهیم مشخص کنیم.

عموماً تخصص شرکت‌های تبلیغاتی مثل طلوع فیلم در همین رابطه هست که استراتژی تبلغاتی شما را تدوین و به اجرا در می‌آورد.(روی لینک کلیک کنید)

اگر برند شما در مرحله آگاهی برند است و نیاز دارید که جامعه هدف گسترده ای شما را بشناسد، قطعاً ساخت تیزر تبلیغاتی ارزان و یا سفارش به اینفلوئنسر به کار شما نمی‌آید و ممکن است به برند شما آسیب برساند و اگر به دنبال تبلیغات با استراتژی بلند مدت و کسب سهم بازار مشخص و فعال هستید بایستی به اصول تبلیغات وفادار بمانید و کار برندسازی و ساخت تیزر تبلیغاتی خود را بر اساس یک برنامه و استراتژی مدون و اصولی پیش ببرید.

این زمان و این تصمیم نیازمند یک گروه و شرکت تبلیغاتی خوشنام و مسئولیت پذیر است که با ارائه راهکارها و طرح ریزی یک استراتژی تبلیغاتی، مسیر محتوایی و ارتباطی شما در ساخت تیزر تبلیغاتی را مشخص کند و بعد از آن با ساخت یک تیزر تبلیغاتی حرفه ای هم موجبات برند سازی خدمت خود شوید و هم به اعتبار و برندینگ خود ارتقا بدهید و بتوانید اعتماد مخاطب را نسبت به برند خود جلب نمائید.

کد خبر 569421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.