نتایج هفته چهارم گروه B لیگ قهرمانان آسیا+جدول

هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا در گروه دوم برگزار شد که الشباب یک پیروزی دیگر را جشن گرفت و دو تیم دیگر این گروه به تساوی رضایت دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته و بامداد امروز، دوشنبه و سه شنبه سی‌ام و سی و یکم فروردین ماه، هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ در گروه B پیگیری و انجام شد.

تساوی در یک بازی بی روح:

در این گروه ابتدا از ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه دو تیم فوتبال الجزیره و بمبئی سیتی هند در ورزشگاه فهد عربستان رو در روی هم قرار گرفتند. تا قبل از این مسابقه، هر دو تیم از سه بازی قبلی سه امتیاز اندوخته بودند و در رده دوم و سوم قرار داشتند و نیروی هوایی عراق هم با سه امتیاز در رده چهارم حضور داشت.

در این مسابقه همه چیز پایاپای پیش می‌رفت درصد مالکیت ۵۱ به ۴۹ به سود الجزیره بود پاس‌ها و دقت پاس‌ها همگی کمی به سود اماراتی‌ها بود اما نشان از یک جدال برابر داشت. با وجود چند موقعیت برای هر دو تیم، بازی با تساوی صفر صفر در نیمه اول به پایان رسید و هر دو تیم به امید نیمه دوم راهی رختکن شدند.

در نیمه دوم هم روند کار تغییری نکرد، علیرغم اینکه هر دوتیم موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتند، اما همه چیز مساوی دنبال می‌شد. در نهایت همان نتیجه تساوی بر اسکوربرد ورزشگاه نقش بست تا هر دو، امتیازات را تقسیم کنند.

با نتیجه‌ای که در این دیدار بدست آمد، حالا آنها خودشان را آماده بازی بعدی با رقبا می‌کنند تا شانس خود را برای صعود به مرحله بعد امتحان کنند، اتفاقی که این گروه را بشدت به لحاظ جدولی، جذاب کرده است.

الشباب به راحتی عراقی‌ها را شکست داد:

در دیگر دیدار این گروه، از ساعت ۰۰:۴۵ دقیقه بامداد، الشباب کشور میزبان، به مصاف نیروی هوایی عراق رفت. این بازی به میزبانی ورزشگاه فیصل به فهد شهر ریاض عربستان سعودی برگزار شد.

در این مسابقه الشباب کاملاً تیم برتر بود، مالکیت ۶۳ درصدی و ۲۵۴ پاس با دقت ۹۰ درصد، در مقابل ۱۳۴ پاس با دقت ۸۰ درصد تسلط آنها بر توپ و میدان را نشان می‌داد، در کمال تعجب اما این عراقی‌ها بودند که با زدن ۷ شوت و خلق یک موقعیت عالی، دست بالاتر را داشتند.

دقیقه ۳۰ بود که نواف العابد دروازه نیروی هوایی را باز کرد، تیم حریف تا می‌خواست از شوک گل خورده بیرون بیاید، گل دوم را هم در دقیقه ۳۹ روی پاس نواف دریافت کرد تا با شکستی تلخ نیمه اول را پشت سر بگذارند.

در ادامه کار و با آغاز نیمه دوم، برتری عربستانی‌ها ادامه داشت و دقیقه ۷۳ هم با گلزنی کاروالیو این امر تکمیل شد. در نهایت، بازی با همان سه گل تمام شد و الشباب در صدر جدول گروه با ۱۰ امتیاز دست نیافتنی شد.

نتایج هفته چهارم گروه B لیگ قهرمانان آسیا+جدول

کد خبر 569415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.