ذوب آهن ۶ _ شاهین آمل یک/ قهرمانی قاطع در خانه!

تیم فوتبال نوجوانان ذوب آهن با پیروزی برابر شاهین آمل قهرمان لیگ برتر فوتبال نوجوانان شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امشب دوشنبه _بیست و نهم فروردین ماه_ فینال لیگ برتر فوتبال نوجوانان بین دو تیم ذوب آهن و شاهین آمل از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد.

اسامی بازیکنان ذوب آهن: مهدی آذر، حسام نفری، محمد امین بلدی فروشانی، ابوالفضل قلاوند، امیر رضا حجازی اصل، عباس صالحی مورکالی، ایلیا احسانی، اشکان عبداله زاده، ماهان بندانی سوسن و رضا افتخاری.

سرمربی: اردلان سرتیپی

اسامی بازیکنان شاهین آمل: امیر محمد سیفی، سیدمانی حسینی، سعید بینوای، علی خدابخشی، امیررضا شکروی، امیررضا اکبری، محمد مهدی بالی، شاهین کیا دلیری، آصف پورعلی، آریا ناییج نوری و محمد طاها گیلانی.

سرمربی: محمد غلامپور

نیمه اول:

در این نیمه گاندو ها در دقیقه ۱۰ توسط حسام نفری به گل رسیدند، در ادامه بازیکنان شاهین آمل برای رسیدن به گل تلاش کردند، اما دقت لازم را ندارند. ذوب آهنی‌ها سعی بر کنترل بازی دارند و می‌خواهند روی ضد حملات به گل برسند که چند موقعیت هم روی جلو کشیدن زیاد بازیکنان شاهین آمل نصیب آنها شد. در دقیقه ۳۲ سبزپوشان جوان اصفهان روی یک حمله و پاس کاری به دروازه شاهین آمل رسیدند و رضا افتخاری با رد کردن مدافع حریف، با دروازه‌بان تک به تک شد و گل دوم را به ثمر رساند. بلافاصله پس از گل ذوب آهن، پنالتی برای شاهین آمل گرفته شد و پورعلی یکی از گل‌های خورده تیم خود را جبران کرد تا نیمه اول با نتیجه دو بر یک به نفع ذوب آهن تمام شود.

نیمه دوم:

از شروع این نیمه دوتیم موقعیت سازی کردند تا اینکه در دقیقه ۶۳ توپ در محوطه جریمه شاهین آمل به مهدی ناصری رسید و این بازیکن دروازه تیم حریف را با یک ضربه دقیق باز کرد تا بازی با نتیجه سه بر یک به نفع گاندو ها دنبال شود. شاهین آمل که یک حمله خطرناک هم در این نیمه نداشت در دقیقه ۶۹ توسط حسام نفری گل چهارم را هم دریافت کرد. بازیکنان آمل بی انگیزه بازی می‌کنند و همین باعث شد تا ذوبی ها در محوطه جریمه شاهین آمل توپ‌گیری کنند و در دقیقه ۷۵ با شوت ماهان بندانی به گل برسند. گاندو ها اینقدر حمله کردند تا اینکه در دقیقه ۹۰ توسط طهماسبی به گل رسیدند و این دیدار با نتیجه شش بر یک به نفع ذوب آهن تمام شد.

نکات بازی:
*مهدی تارتار و علیرضا احسانی برای تماشای این دیدار به ورزشگاه آمدند.

کد خبر 569389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.