عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۹ فروردین‌ماه

در این بسته خبری از جمع‌آوری ۶۴ تن زباله از نهرهای اسلامشهر تا توسعه سایت کارگاهی تولید کفش در هیدج و بازگرداندن پول و طلا مسافر تاکسی در گرگان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

جمع‌آوری حدود ۶۴ تن زباله از نهرهای اسلامشهر

بهزاد بذرگری، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اسلامشهر از لایروبی نهرها و کانال‌های سطح شهر خبر داد و گفت: در این راستا حدود ۶۴ تُن زباله جمع آوری شد

مشارکت شهروندان در اجرای آسفالت معابر مراغه

محمد مقتومی، شهردار مراغه با اشاره به آغاز نهضت آسفالت‌ریزی در این شهر، گفت: شهروندان در صورت تمایل با مشارکت ۵۰ درصدی، از اولویت اجرای آسفالت کوچه‌ها و معابر فرعی در سال جاری برخوردار می‌شوند.

اکران رایگان "موقعیت مهدی" در قرچک

محسن خرمی شریف، شهردار قرچک گفت: فیلم سینمایی موقعیت مهدی، یکی از آثار فاخر دفاع مقدس و برنده چندین سیمرغ بلورین در جشنواره فیلم فجر، برای یکهزار نفر از شهروندان قرچکی به‌صورت رایگان اکران شد.

توسعه سایت کارگاهی تولید کفش در هیدج

محمد نجفی، شهردار هیدج گفت: با هدف کمک به رشد و توسعه بیش از پیش صنعت کفش هیدج، پروژه توسعه سایت کارگاهی تولید کفش در این شهر آغاز شد.

بافت تاریخی نباید بهانه‌ای برای توسعه قزوین باشد!

مهدی صباغی، شهردار قزوین گفت: نباید به بهانه بافت تاریخی، مانع رشد جنوب شهر شویم، قرار نیست بافت تاریخی شهر عقب‌افتاده بماند، چه کسانی اجازه نمی‌دهند شهر رشد کند، چرا اجازه ساخت‌وساز در جنوب شهر را نمی‌دهند، کجا ارتفاع ساختمان به بافت تاریخی آسیب رسانده است؟

اجرای برنامه‌های فرهنگی شهرداری محمدیه

محمد پیری، شهردار محمدیه گفت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی شهرداری و شورا به صورت هفتگی و مناسبتی با محوریت کلاس‌های خانواده، نمایشگاه‌های مناسبتی، مسابقات ورزشی و جشنواره‌های غذا در دستور کار قرار دارد.

آمادگی شهرداری سمنان برای اجرای طرح جهش مسکن

سیدعلی مرتضی‌نژاد، شهردار سمنان از آمادگی مدیریت شهری برای کمک به اجرای طرح جهش مسکن با معرفی زمین‌های موجود در بافت فرسوده و دیگر مناطق شهر خبر داد.

راننده تاکسی وظیفه‌شناس گرگانی وجه نقد و طلا را به صاحبش بازگرداند

مهدی کمال‌غریبی، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل شهرداری گرگان از بازگرداندن کیف حاوی پول نقد و طلای یک شهروند از سوی راننده تاکسی شهر خبر داد و گفت: این راننده وظیفه‌شناس علی‌رغم داشتن مشکلات مالی فراوان، زمانی که متوجه کیف حاوی طلا و پول نقد در داخل خودرو شد، بلافاصله موضوع را به واحد اشیای گم شده سازمان حمل‌ونقل اطلاع داد.

آسفالت ۳۰۰۰ مترمربع از معابر رفسنجان

سعید قندی، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان از انجام آسفالت روزانه معابر در محلات به متراژ تقریبی بیش از ۳۰۰۰ مترمربع در قالب نهضت عمران خبر داد.

کد خبر 569354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.