اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای آزادسازی خیابان کشاورزی

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار در سال جاری برای آزادسازی و تعریض خیابان کشاورزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، داوود بحیرایی در جمع نمازگزاران مسجد الزهرا (س) خیابان کشاورزی، اظهار کرد: خدمت به مردم همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند یک عطیه الهی است و ما بر خود لازم می‌دانیم خودمان خدمت صاحبان انقلاب برسیم‌.

وی محله محوری و حل مسائل بر زمین مانده در محلات را از رئوس برنامه‌های شورای اسلامی شهر و شهردار اصفهان دانست و افزود: یکی از پروژه‌های محلی بر زمین مانده در منطقه ۱۰ شهرداری تعریض خیابان کشاورزی و اتمام پیاده‌روسازی این خیابان است، لذا در بودجه سال جاری ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای انجام آزادسازی خیابان اختصاص یافته است که در صورت همکاری اهالی محل در سال آینده نیز آمادگی داریم بودجه بیشتری را اختصاص دهیم.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان همکاری اهالی محل با شهرداری را یکی از مؤلفه‌های مهم در حل مسائل محلی دانست و اظهار امیدواری کرد: اهالی خیابان کشاورزی همچون گذشته در این امر پیشتاز باشند.

به گزارش ایمنا، مدیر منطقه ۱۰ اصفهان در این ملاقات حدود دوساعته با اهالی محله کشاورزی ضمن شنیدن دغدغه‌های مردم، دستورات لازم را به معاونان برای برنامه‌ریزی جهت رفع مسائل محله را صادر کرد.

کد خبر 569341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.