مشکلات بی‌پایان خیابان شهید رئیسی+ پاسخ مسئولان

آسفالت نامناسب و عرض کم خیابان شهید رئیسی، مشکلاتی همچون افزایش ترافیک را برای شهروندان این منطقه از شهر اصفهان به‌وجود آورده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آسفالت نامناسب معابر یکی از معضلات شهری است شهروندان با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند و باعث استهلاک خودروها و در نتیجه آلودگی محیط زیست می‌شود و نیاز است مدیران شهری در خصوص ترمیم، لکه‌گیری و روکش جدید برخی از خیابان‌های شهر چاره‌ای بیندیشند.

در این بین تعدادی از شهروندان اصفهانی در تماس با خبرگزاری ایمنا اعلام کرده‌اند؛ آسفالت خیابان شهید منصور رئیسی در مجاورت محله حصه جنوبی حدفاصل بزرگراه شهید اردستانی تا میدان شش‌راه از مطلوبیت کافی برخوردار نیست و عرض کم آن باعث ایجاد ترافیک و آزرده خاطر شدن شهروندان اصفهان شده است.

شهروندان می‌توانند مشکلات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۸_۳۵۵۴۴۱۱۲ در اختیار این رسانه قرار دهند؛ دستگاه‌ها و نهادهای مسئول نیز می‌توانند برای پاسخگویی به شهروندان از همین طریق اقدام کنند.

اختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال بودجه برای ساماندهی میدان‌شش راه، تعریض و خیابان‌سازی شهید رئیسی

بر اساس پیگیری‌های خبرنگار ایمنا، داوود بحیرایی، مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از اختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال بودجه جهت ساماندهی میدان شش راه، تعریض و خیابان‌سازی شهید رئیسی در حاشیه محله حصه جنوبی خبر داد.

وی افزود: با توجه به نگاه ویژه شهردار اصفهان و شورای اسلامی شهر اصفهان، ساماندهی میدان شش راه، تعریض و خیابان‌سازی شهید رئیسی که مهمترین پروژه منطقه ۱۰ شهرداری بوده و بیشترین بودجه را به خود اختصاص داده است، در یکی از محلات کم برخوردار اصفهان انجام می‌شود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تاکید کرد: با اجرای این پروژه از بروز حوادث در این محور که سالانه اتفاق می‌افتد تا حد زیادی جلوگیری می‌شود و همچنین موجب تسهیل عبور و مرور شهروندان محله حصه جنوبی و دیگر شهروندان خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با همت همکارانم در منطقه ۱۰ شهرداری، بسیاری از مراحل آزادسازی خیابان‌سازی شهید رئیسی انجام شده است و در مراحل پایانی آن هستیم.

بحیرایی با بیان اینکه با اجرای این طرح عرض خیابان شهید رئیسی حدفاصل میدان شش راه تا میدان قدس حصه به ۳۶ متر افزایش می‌یابد و کلیه مراحل خیابان‌سازی در این خیابان صورت می‌گیرد، گفت: کلنگ‌زنی این پروژه به محض پایان مراحل قانونی آزادسازی انجام خواهد شد، همچنین تلاش می‌کنیم این پروژه تا پایان سال در اختیار شهروندان قرار گیرد.

کد خبر 569284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.