ترکیب احتمالی فولاد ایران برابر آحال ترکمنستان

تیم فوتبال فولاد ایران در چهارمین دیدار مرحله‌گروهی از ساعت ۲۱:۴۵دقیقه به‌مصاف آحال ترکمنستان می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در هفته چهارم و در چارچوب دور برگشت مسابقات مرحله‌گروهی لیگ قهرمانان آسیا فصل ۲۰۲۲ نماینده خوزستانی کشورمان در گروه سوم منطقه غرب از ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه در ورزشگاه ملک‌عبدالله با آحال ترکمنستان تقابل می‌کند. فولاد ایران بازی رفت را با برتری یک بر صفر مقابل حریف پشت سر گذاشت.

در ادامه قصد داریم ترکیب احتمالی قرمزپوشان را در این دیدار بررسی کنیم:

گردان و چهارمین بازی متوالی

در چهارمین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، شهاب گردان به‌دنبال ثبت سومین کلین‌شیت خودش در این فصل از رقابت‌ها است. او پس از کلین‌شیت در مقابل الغرافه و دریافت گل در بازی مقابل شباب‌الاهلی در مقابل آحال نیز گلی وارد دروازه‌اش نشد و این فرصت را دارد تا آمار خوبش در قفس‌توری دروازه فولاد را بهبود ببخشد.

دفاع مطمئن نقطه‌قوت نکو

پس از عملکرد خوب خط دفاعی فولاد در تقابل با الغرافه و مهار بازیکنان شباب‌الاهلی و دریافت یک‌گل، مدافعان فولاد اجازه خودنمایی به تیم آحال را نیز ندادند؛ امشب باید در یک آزمون دیگر، موسی کولیبالی، عارف آغاسی، وحید حیدریه و مهدی شیری باید در برابر مهاجمان تیم ترکمنستانی بایستند و دوباره با محدود کردن نفوذ بازیکنان آحال، نکونام را سربلند کنند.

خط‌میانی پر از تجربه

جواد نکونام، برای متعادل کردن خط میانی و کمک به مدافعان و تغدیه کردن مهاجم تیمش، یک ترکیب مناسب را در میانه زمین در اختیار دارد؛ باید دید شرایط فولاد در حالی که محمد آبشک، حمید بوحمدان، ساسان انصاری، آیاندا پاتوسی و آرش رضاوند، برای تیم نکونام آماده کمک به خط دفاعی و تهاجمی تیمشان هستند چگونه خواهد بود.

پای شیمبا به گلزنی باز می‌شود؟

فولاد برای کسب دومین سه امتیاز، بار گلزنی را بر دوش لوسیانو پری را شیمبا انداخته است. شیمبا هنوز در این فصل لیگ‌قهرمانان موفق به گلزنی برای تیمش نشده و جدال دوم مقابل آحال می‌تواند فرصت مناسبی باشد تا دومین پیروزی فولاد با گلزنی کاپیتان گلزنش رقم بخورد.

ترکیب احتمالی فولاد ایران مقابل آحال ترکمنستان

شهاب گردان - موسی کولیبالی - عارف آغاسی - وحید حیدریه - مهدی شیری - محمد آبشک - حمید بوحمدان - ساسان انصاری - آرش رضاوند - آیاندا پاتوسی و لوسیانو پری را.

کد خبر 569267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.