اکران «انفرادی» با رضاعطاران در عید فطر

خانه فیلم که پخش فیلم سینمایی «انفرادی» به کارگردانی مسعود اطیابی با بازی رضا عطاران را برعهده دارد به دنبال اکران این فیلم در عید فطر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پروانه نمایش فیلم سینمایی «انفرادی» به کارگردانی سیدمسعود اطیابی، تهیه‌کنندگی سیدابراهیم عامریان و نویسندگی حمزه صالحی تمدید شد.

مهدی هاشمی، رضا عطاران، احمد مهرانفر، برزو ارجمند، شقایق دهقان، سیروس همتی، شکیب شجره، امید روحانی، مهسا طهماسبی و مهدی فقیه بازیگران «انفرادی» هستند.

پیش از این، فیلم سینمایی «دینامیت»، دیگر همکاری مشترک عامریان - اطیابی که پخش آن نیز برعهده خانه فیلم بود، در شرایطی که فروش فیلم‌ها و مراجعه مخاطبان به سینما در وضعیت مطلوبی نبود، برای اکران پیش قدم شد و توانست با فروش حدوداً ۶۰ میلیارد تومان رونق‌بخش گیشه باشد و عنوان پرفروش‌ترین فیلم سینمایی را از آن خود کند.

فیلم انفرادی داستان مردی به نام «مهدی هاشمی» است که به افرادی پرنفوذ بدهکار است و تصمیم می‌گیرد مثل گذشته سرقت کند و از دوست دوران جوانی «رضا عطاران» و همکارش «احمد مهرانفر» درخواست می‌کند تا کمکش کنند. این سه دوست از دزدی ماشین شروع می‌کنند تا عتیقه اما وقتی پول کافی به دست نمی‌آورند متوجه می‌شوند باید کار جدید انجام بدهند، اقدام به سرقتی بزرگ می‌کنند و وارد ماجرایی می‌شوند که اتفاقات طنز تلخ و شیرینی را برایشان رقم می‌زند.

کد خبر 569240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.