در جلسه شورای ترافیک شهرستان خمین چه گذشت؟

سخنگو شورای اسلامی شهرستان خمین گفت: جلسه شورای ترافیک این شهرستان مصوبات خوبی به همراه داشت که از منفعت آن شهر و شهروندان بهره‌مند خواهند شد.

محمد بیات در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به جلسه شورای ترافیک شهرستان خمین، اظهار کرد: در جلسه شورای ترافیک مقرر شد گذرگاه ایمن واقع در ابتدای خیابان شریعتی و تقاطع این خیابان با خیابان فردوسی احداث شود.

وی افزود: در جلسه شورای ترافیک مواردی همچون نصب چراغ راهنما در تقاطع بلوار پاسداران و میدان مدرس و همچنین نصب نرده در این میدان، آشکار سازی سرعت‌کاه‌ها و رفع نواقص چراغ‌های راهنمایی در سطوح مختلف شهری، بازنگری محل تابلوهای میدان ۱۵ خرداد تا خیابان ساحلی (جلوی بیت قدیمی حضرت امام (ره)، نصب جداکننده سیمانی حدفاصل میدان مدرس تا میدان انقلاب اسلامی، اجرای طرح مطالعاتی و مشاوره‌ای تبدیل میدان سرداران به چهارراه تصویب شد.

سخنگو شورای اسلامی شهرستان خمین ادامه داد: نصب جداکننده و راه‌اندازی خط ویژه حدفاصل میدان انقلاب اسلامی تا چهار راه بلوار شهید منتظری، نصب سرعت‌کاه و خط کشی عابر پیاده در تقاطع خیابان ساحلی و خیابان امامت جنوبی و اصلاح گارد ریل در پل جنب تقاطع و همچنین اجرای طرح مشاوره‌ای و مطالعاتی ترافیک شهر قورچی باشی از دیگر مواردی است که در این جلسه به تصویب رسید.

کد خبر 569237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.