ترکیب احتمالی سپاهان ایران برابر التعاون عربستان

تیم فوتبال سپاهان ایران باید نیمه‌شب سه‌شنبه از ساعت ۴۵دقیقه بامداد در دور برگشت مرحله‌گروهی لیگ قهرمانان آسیا، مقابل التعاون عربستان بایستد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب هفته چهارم و دور برگشت رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فصل ۲۰۲۲ تیم‌های سپاهان ایران و التعاون عربستان از ساعت ۴۵ دقیقه بامداد امشب در دیداری فوق‌العاده مهم در ورزشگاه شاه‌عبدالله بریده عربستان، مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد؛ جدالی که برای سپاهان اهمیت خاص و بالایی دارد تا علاوه‌بر جبران شکست سه بر صفر در دور رفت شانس صعودش از مرحله‌گروهی را حفظ کند.

رشید به‌دنبال جبران نمایش ناامیدکننده در بازی رفت

در هر سه دیدار اخیر مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، رشید مظاهری درون دروازه طلایی‌پوشان ایستاده و پنج‌بار دروازه‌اش باز شده است. نویدکیا کنت را نیز روی نیمکت دارد اما به‌نظر نمی‌رسد شانسی به او داده شود و این رشید است که باید در این برهه حساس جواب اعتماد نویدکیا را با وجود عملکرد نه‌چندان مطلوبش بدهد.

دفاع متزلزل سپاهان از پس مهاجمان التعاون برمی‌آید؟

در خط دفاعی تیم فوتبال سپاهان، دانیال اسماعیلی‌فر و امید نورافکن، سمت چپ و راست خط دفاعی طلایی‌پوشان را پوشش خواهند داد؛ اما چالش اصلی محرم مدافعان میانی‌اش هستند. در بازی رفت مقابل التعاون، سپاهان روی اشتباهات متوالی خط دفاعی که با اخراج دقیقه ۱۰ عزت‌الله پورقاز شروع شد، نمایش ضعیفی داشت و حالا دوباره زوج گولسیانی و نژادمهدی محتمل‌ترین مدافعان برگزیده نویدکیا در بازی امشب خواهند بود.

شاید تیم سرمربی سپاهان در خط دفاعی مشکل داشته باشد، اما در خط میانی شرایط خوبی با وجود مسعود ریگی، سیدمحمدرضا حسینی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده و سجاد شهباززاده در تیمش حکم‌فرماست. او از چهار بازیکن با قابلیت‌های بسیار بالا بهره می‌برد که می‌توانند با انگیزه‌ای فراوان به رقم‌خوردن دومین پیروزی طلایی‌پوشان کمک کنند.

شهریار پس از دو بازی عطش گلزنی دارد

در خط حمله، امید گلزنی سپاهانی‌ها شهریار مغانلو است؛ او که لیگ قهرمانان آسیا را با دبل مقابل پاختاکور آغاز کرد اما در تقابل با الدحیل و التعاون در دور رفت در گلزنی ناکام و بدشانس بود و حالا امیدوار است که دوباره پایش به گلزنی باز شود تا سپاهان انتقام شکست دور رفت را از زردپوشان عربستانی بگیرد.

ترکیب احتمالی سپاهان ایران مقابل التعاون عربستان

محمدرشید مظاهری - محمد نژادمهدی - گیورگی گولسیانی - دانیال اسماعیلی‌فر - امید نورافکن - مسعود ریگی - سیدمحمدرضا حسینی - سروش رفیعی - فرشاد احمدزاده - سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو.

کد خبر 569235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.