۱۴۰۱؛ سال اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام نجف‌آباد

مدیر اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری نجف‌آباد گفت: شهردار نجف‌آباد پس از اقامه نماز جمعه این هفته در مصلی شهر، پیرامون نگاه یکسان مدیریت شهری به کل مناطق پنج‌گانه به ایراد سخن پرداخت و درخصوص اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شهر، توضیحاتی ارائه کرد.

مصطفی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حضور شهردار در نماز جمعه با استقبال مردم همراه بود و پرسش‌ها و دیدگاه‌های متعددی از سوی مردم ارائه شد که از سوی وی و مدیر منطقه چهار، پاسخ‌ها لازم ارائه و دستورات لازم درخصوص پیگیری درخواست‌های مردمی نیز صادر شد.

وی با بیان اینکه بخش اعظمی از سوالات مردم درباره نحوه و میزان فعالیت‌های فرهنگی بود، خاطرنشان کرد: افزایش اختیارات مدیران مناطق، ارزش‌گذاری بیشتر زمین‌های غرب یزدان‌شهر، ساماندهی سگ‌های بلا صاحب، ورودی منطقه چهار و تابلوی ورودی شهر، تعیین تکلیف سوله رها شده آموزش‌وپرورش، تعمیر ترانشه‌ها، وضعیت حمل‌ونقل عمومی منطقه چهار، ممنوعیت ورود ماشین‌آلات سنگین به شهر و ایجاد پارکینگ از جمله درخواست‌ها و پرسش‌های مردم از شهردار نجف‌آباد بود.

مدیر اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری نجف‌آباد خاطرنشان کرد: شهردار نجف‌آباد با عنایت به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درخصوص جهاد تبیین و ایجاد امید و نشاط در جامعه از طریق تبیین دستاوردها و اقدامات مسئولان در عرصه خدمت‌گذاری به مردم، دستاوردهای شهرداری در دوره جدید را تبیین کرد.

حیدری ادامه داد: یکی از درخواست‌های مردم، افزایش توانمندی‌های مالی شهرداری یزدان‌شهر بود که در همین راستا، شهردار از افزایش بودجه یزدان‌شهر از ۲۱ میلیارد تومان به ۶۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

وی با بیان اینکه جریان خدمت شهرداری برای خدمت‌گذاری بیشتر و رسیدگی بدون واسطه به دغدغه‌های مردمی بوده است، گفت: شهروندان باید مطالبات خود را با توجه به اختیارات و وظایف شهرداری و مدیریت شهری مطرح کنند و توجه داشته باشند که مدیریت شهری در انجام وظایف خود بر مبنای اختیاراتی که دارد، از انجام هیچ‌گونه خدمتی فروگذار نخواهد کرد.

به گزارش ایمنا، عبدالرسول امامی شهردار نجف‌آباد، سیدهاشم حسینی مدیر منطقه چهار و تعدادی از مدیران ستادی، عمرانی و خدماتی شهرداری نجف‌آباد در راستای حرکت جریان خدمت، با حضور در میز خدمت شهرداری نجف‌آباد در مسجد امام جعفرصادق (ع) به صورت مستقیم با مردم گفت‌وگو کرده و اقدامات لازم را برای رسیدگی به درخواست‌های مراجعان انجام دادند.

کد خبر 569232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.