«نجلا»، پربیننده‌ترین سریال ماه رمضان

براساس آمار و بازدیدی که از برنامه‌ها و سریال‌های رمضانی منتشر شده است، «نجلا» رتبه اول و «از سرنوشت» رتبه دوم پربیننده‌ترین سریال‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با گذشت ۱۵ روز از ماه مبارک رمضان می‌توان یک ارزیابی کلی روی برنامه‌ها و سریال‌های پخش شده از شبکه‌های مختلف در این ایام داشت.

بر اساس آمار تلوبیون، «نجلا ۲» رتبه اول و «از سرنوشت» و دوم سریال‌ها را به خود اختصاص داده‌اند. برنامه «زندگی پس از زندگی» را در میان برنامه‌های پیش از افطار شبکه‌های مختلف با اختلافی میلیونی بر صدر نشانده است و حتی می‌توان گفت بعد از دو سریال «نجلا» و «از سرنوشت» این برنامه سومین اثر پربیننده تلویزیون در نیمه نخست رمضان ۱۴۰۱ بوده است.

فصل دوم سریال «نجلا» در چهل قسمت از ابتدای نوروز از شبکه سه سیما پخش شد و پخش آن تا پایان ماه رمضان ادامه دارد. این سریال به تهیه‌کنندگی سعید سعدی از ابتدای نوروز روی آنتن است و تاکنون بیش از چهار میلیون و ۴۸۸ هزار بازدیدکننده داشته است.

قصه فصل دوم «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور با بازی ملیکا شریفی‌نیا، از تلویزیون در حال پخش است. ترکیبی از بازیگران ایرانی و لبنانی و جمعی از بازیگران بومی آبادان و خرمشهر در فصل دوم این سریال دیده می‌شوند.

کد خبر 569227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.