بودجه ۱۵۰ میلیارد تومانی برای آسفالت معابر اصفهان

معاون عمران شهری شهردار اصفهان ضمن تشریح برنامه‌های عمرانی شهرداری، گفت: در بودجه سال جاری ۱۵۰ میلیارد تومان برای آسفالت معابر و ۵۶ میلیارد تومان برای تعمیر و نگهداری ابنیه در نظر گرفته شده است.

ایرج مظفر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از برنامه‌ریزی و پیگیری اجرای پروژه‌ها طبق برنامه و زمان‌بندی اعلام شده خبر داد و اظهار کرد: احداث کیلومتر ۲.۵ تا چهار رینگ چهارم در نیمه اول سال ۱۴۰۱ به‌شرط آزادسازی به‌موقع اراضی، آغاز عملیات اجرایی حلقه حفاظتی از کیلومتر ۰.۶ تا ۲.۵ و اجرای این پروژه حداقل در مدت زمان ۱۸ ماه به‌شرط آزادسازی به‌موقع اراضی توسط شهرداری منطقه ۱۵ تا پایان سال‌جاری، از برنامه‌های معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان است.

وی ادامه داد: تکمیل عملیات عمرانی باقی‌مانده مرکز همایش‌های بین‌المللی تا پایان سال جاری به‌شرط مشخص شدن تکلیف بهره‌بردار، اتمام عملیات تقاطع شهدای ورزشکار که به علت در جابه‌جایی لوله فاضلاب ۱۶۰۰ میلی‌متری تأخیر داشته است، آغاز عملیات تقاطع غیرهمسطح آیت‌الله غفاری و تکمیل ساختمان مدیریت بحران در منطقه هفت از دیگر برنامه‌های معاونت عمران است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات عمرانی شهرداری در سال جاری تکمیل ساختمان مرکزی مرکز نگهداری آسیب‌دیدگان اجتماعی باغ فدک تا خردادماه، آغاز عملیات عمرانی تصفیه‌خانه شمال و جنوب تا دو ماه آینده، برنامه‌ریزی برای آسفالت معابر اصلی و فرعی در مناطق و برگزاری کلاس‌های آموزشی تخصصی برای کارکنان است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای بررسی شروع عملیات گسترده ترمیم ترانشه‌ها و لکه‌گیری اصولی معابر سطح شهر در برنامه‌های عمرانی شهرداری گنجانده شده است، اضافه کرد: برنامه‌ریزی و پیگیری برای آغاز پروژه‌های شاخص و مهم منطقه‌ای پیش‌بینی شده در بودجه سال ۱۴۰۱، تلاش و پیگیری مستمر برای رفع موانع و کاهش تأخیرات در اجرای پروژه‌های عمرانی مناطق پانزده‌گانه، تکمیل بازار زرین حداکثر تا پایان تیرماه و تکمیل زیرگذر پل اندیشه در منطقه ۱۳ حداکثر تا پایان مردادماه نیز از دیگر اقدامات است.

مظفر تاکید کرد: همکاری و همراهی کامل با مدیریت شهری در جهت تحقق اهداف پیش‌بینی شده، برگزاری جلسات بررسی و برنامه‌ریزی پروژه‌های عمرانی شهر هر دو هفته یک‌بار، برگزاری جلسات مختلف با دفتر فنی استانداری و فرمانداری برای پیگیری اجرای حلقه حفاظتی در شهرهای اطراف و برگزاری جلسات مختلف با مسئولان ارتش و سپاه جهت آزادسازی اراضی حلقه حفاظتی در جنوب سپاهان‌شهر واقع در منطقه ۱۳ نیز جزو برنامه‌های سال جاری معاونت عمران شهری خواهد بود.

وی از اختصاص بودجه ۱۵۰ میلیارد تومانی برای آسفالت معابر شهر خبر داد و گفت: علاوه بر این میزان بودجه، ۵۶ میلیارد تومان نیز برای تعمیر و نگهداری ابنیه در نظر گرفته شده است.

کد خبر 569223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.