تبدیل وضعیت ایثارگران وزارت امور اقتصادی و دارایی نهایی می‌شود

مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران در خصوص اقدامات وزارت امور اقتصادی و دارایی در زمینه تبدیل وضعیت ایثارگران گفت: تلاش‌های زیادی برای اجرای این قانون در وزارت امور اقتصادی و دارایی صورت گرفته است و پس از ابلاغ این قانون وزیر و معاون وزیر اقتصاد دستورات لازم را صادر کرده‌اند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام لطف‌الله ثقفی در مورد روند تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت امور اقتصادی و دارایی، اظهار کرد: تاکنون حدود ۷۰ درصد از تبدیل وضعیت ایثارگران وزارت اقتصاد انجام شده است و زیرمجموعه‌های این وزارتخانه مانند سازمان امور مالیاتی و بانک‌های دولتی مانند بانک ملی و بانک سپه همکاری کاملی را در اجرای قانون داشته‌اند، اما بعضی از موانع مانند تبدیل پست سازمانی، فرایند تبدیل وضعیت را از نظر زمانی طولانی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از مسائل ایثارگران که تبدیل وضعیت آنها انجام نشده است مربوط به سازمان اداری استخدامی و برخی نیز به عهده وزارت امور اقتصادی و دارایی است که با هماهنگی‌های صورت گرفته، به زودی تبدیل وضعیت همه ایثارگران وزارت اقتصاد تکمیل و نهایی خواهد شد و تبدیل وضعیت همه ایثارگران در نهایت انجام خواهد شد.

حجت‌الاسلام ثقفی در مورد تبدیل وضعیت ایثارگران شبکه بانکی کشور گفت: حدود ۸۰ هزار ایثارگر در شبکه اقتصادی کشور حضور دارند که بسیاری از آنها تبدیل وضعیت شده و تعدادی نیز بازنشسته شده‌اند. در مجموع بر اساس آمار، ۷۰ درصد تبدیل وضعیت‌ها انجام شده و بقیه موارد در حال پیگیری است.

کد خبر 569212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.