تاخیر ۱۵ ساله در اجرای ممیزی در شهرداری آمل

رئیس شورای اسلامی شهر آمل از تاخیر ۱۵ ساله در اجرای ممیزی املاک در شهرداری آمل خبر داد.

حسن مجیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه تعامل و همکاری خوبی بین نماینده، فرمانداری، اعضای شورای اسلامی شهر آمل و دیگر مسئولان شهری وجود دارد، اظهار کرد: حدود یک ماه زمان برای بررسی دفترچه عوارض سال ۱۴۰۱ شهرداری در جلسات تخصصی شورای اسلامی شهر صرف شده که در استان بی‌نظیر است، البته نظرها متفاوت بوده است و اعضای شورای ششم سعه صدر به خرج دادند و کار کارشناسی مؤثری در این زمینه ارائه شد.

وی با بیان اینکه برای بودجه سال ۱۴۰۱ زمان زیادی صرف شده است تا تحرکی در شهرداری آمل ایجاد شود، ادامه داد: در بحث اصلاح ساختار نیز عزم شورای اسلامی شهر بر این است که ساماندهی نیروها و چابک‌سازی انجام گیرد تا امکان ارائه خدمات بهینه به شهروندان فراهم شود و با ایجاد شفافیت خوب شهروندان بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهترین خدمات را دریافت کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر آمل تصریح کرد: حدود ۱۵ سال است ممیزی شهرداری انجام نشده است؛ برای افزایش و ایجاد درآمد پایدار عزم شورای اسلامی شهر بر این است تا این کار اجرایی شود. طرح جامع ساماندهی ترافیک در دستور کار است و در حوزه فرهنگی محله‌محوری در اولویت خواهد بود تا فرهنگ خوب و غنی خود را در محلات احیا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: عملیاتی کردن گرمخانه شهرداری نیز جزو بخش‌هایی است که در دستور کار است، باید پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های شهر را خوب ببینیم و با برنامه‌ریزی مناسب آنها را عملیاتی کنیم.

کد خبر 569185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.