پاداش ۳۰ میلیاردی رونالدو فقط برای سه گل!

روزنامه های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده اند که خواندن آن خالی از لطف نیست

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند، از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی در خصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز، دوشنبه، بیست و نهم فروردین ۱۴۰۱ به شرح زیر است:

دیلی میل:

* بارسلونا تمام تلاش خود را برای به خدمت گرفتن روبرت لواندوفسکی در تابستان انجام خواهد داد، البته با توجه به اینکه قرارداد این ستاره لهستانی در آلمان در سال آینده به پایان خواهد رسید.

پاداش ۳۰ میلیاردی رونالدو فقط برای سه گل!



* بازیکن متأهل اورتون که به ظن تجاوز جنسی به کودکان بازداشت شده بود، پس از محرومیت سال گذشته توسط باشگاه، وثیقه خود را تا تابستان تمدید کرد.

* یاپ استام، اسطوره منچستریونایتد، به اریک تن هاخ، سرمربی آینده، در مورد فشارهای موجود در اولدترافورد هشدار داده و می‌گوید که قهرمانی در لیگ برتر، یک انتظار مهم از او برای باشگاه است.

* کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی شیاطین سرخ، پس از هت تریک خود در پیروزی سه بر دو منچستریونایتد مقابل نوریچ، مبلغ ۸۵۰ هزار پوند (معادل ۳۰ میلیارد تومان)، پاداش دریافت خواهد کرد.

سان:

* بایرن مونیخ امکان جذب ارلینگ هالند، فوق ستاره بورسیا دورتموند و هدف اصلی نقل و انتقالات چلسی را رد کرد و اعلام کرد برنامه‌ای برای جایگزین کردن او با لواندوفسکی در دستور کار قرار نداده اند.

پاداش ۳۰ میلیاردی رونالدو فقط برای سه گل!



* طبق گزارش‌ها، آرسنال قصد دارد با نیوکاسل برای جذب گلیسون برمر، مدافع برزیلی تورینو وارد یک یک رقابت تمام عیار شود. باید دید درنهایت اگر قصد بر جدایی باشد، این بازیکن کدام باشگاه را برای ادامه دوران فوتبال خود، برمی‌گزیند.

* نیوکاسل به دنبال پیروزی در رقابت برای به خدمت گرفتن داروین نونز ستاره بنفیکا و هدف نقل و انتقالاتی آرسنال است که طبق گزارش‌ها، کلاغ‌ها پیشنهادی ۵۰ میلیون پوندی ارائه کرده اند.

* آرسنال همراه با تیم فوتبال منچستر یونایتد در جنگ جذابی برای جذب ستاره ناپولی ویکتور اوسیمن در تابستان پیش رو، قرار دارند و باید دید درنهایت سرنوشت این بازیکن فوق العاده، چه می‌شود.

دیلی اکسپرس:

* لیورپول، از گاوی ستاره بارسلونا در مورد تغییر احتمالی نقل و انتقالات تابستانی از بارسلون به سمت بندر لیورپول صحبت کرده است اما تیم لالیگایی به فکر آینده این نوجوان است. این هافبک هنوز قرارداد خود را که تا سال ۲۰۲۳ اعتبار دارد، تمدید نکرده است و عملاً تمام باشگاه‌های برتر اروپا او را می‌خواهند.

* منچسترسیتی ظاهراً یک "جلسه محرمانه" با ارلینگ هالند و نمایندگانش بر سر انتقال به ورزشگاه اتحاد برگزار کرده است ولی هنوز خبری از این نشست اعلام نشده است.

* گفته می‌شود که اریک تن هاخ می‌خواهد که هیئت مدیره منچستریونایتد با شدت بیشتری در هر نقل و انتقالات حضور داشته باشد تا اطمینان حاصل شود که در تابستان امسال از تمام اشتباهات قبلی جلوگیری می‌شود.

پاداش ۳۰ میلیاردی رونالدو فقط برای سه گل!



* گزارش‌ها حاکی از آن است که سران تیم فوتبال منچستریونایتد جراد برانتویت، بازیکن جوان اورتون را هدف قرار داده اند و ظاهراً در تابستان پیش رو قصد جذب و کشاندن او به اولدترافورد را دارند.

* گزارش‌ها حاکی از آن است که نیوکاسل در حال برنامه ریزی برای بازگشت دوباره به سمت ماشین گلزن لیگ ۱، "هوگو ایکیتیکه" در تابستان امسال است. اما برای جذب این مهاجم ۲۵ میلیون پوندی، آنها تبم‌های زیادی مثل بوروسیا دورتموند رقابت خواهند داشت. هوگو درحال حاضر بازیکن وایله بلد کوب است و در استاد د رنس و تیم ملی زیر ۲۰ سال فرانسه سابقه بازی کردن دارد.

دیلی میرر:

* ویلیام سالیبا بازیکن جوان آرسنال که به صورت قرضی در لیگ فرانسه مشغول بازی است، درها را برای تمدید دوران حضورش در مارسی باز کرد، زیرا به نظر می‌رسید قصد دارد با آمادگی بیشتری دوباره به آرسنال برگردد.

* انزو فرناندز بازیکن ملی پوش تیم فوتبال ریورپلیت آرژانتین، هیچ توجهی به شایعات مبنی بر انتقال او به منچستریونایتد ندارد و کاملاً روی کارش تمرکز کرده است.

دیلی استار:

* پیرز مورگان روزنامه نگار مطرح آمریکایی که سال ۲۰۱۹ مصاحبه‌ای یک ساعته با رونالدو داشته، از سران تیم فوتبال آرسنال خواسته است در صورت اخراج این ستاره پرتغالی از منچستریونایتد در تابستان امسال، کریستیانو رونالدو را به خدمت بگیرند.

کد خبر 569177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.