قیمت شکر ۱۴ هزار تومان است/خریداران در هر نوبت امکان دریافت ۳ کیلو شکر را دارند

رئیس اتحادیه صنف عطار و سقط‌فروشان اصفهان با بیان اینکه شکر به‌طورفراوان در بازار توزیع شده است، گفت: امسال این محصول به‌اندازه نیاز در اختیار مصرف‌کنندگان است. قیمت شکر برای مصرف‌کننده، هر کیلو ۱۴هزار تومان است و متقاضی در هر نوبت خرید، امکان دریافت سه کیلوگرم شکر را دارد.

محسن منتظری در در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با وجود فراوانی شکر و نظارت مؤثر بر این بازار، استقبال مردم مناسب است و به میزانی که نیاز دارند این محصول را خرید می‌کنند. اکنون نظارت کافی بر شکر سهمیه صنعت وجود دارد و با استفاده از آن در تولید قند و پولکی و نبات، مشکلات کمتری در عرضه شکر وجود دارد.

وی افزود: پیش از این، شکر سهمیه تنظیم بازار بیشتر میان فروشگاه‌های خاص توزیع می‌شد و از هر فروشگاهی امکان خرید نبود؛ به همین دلیل کمبود و گاه بازار سیاه به وجود می‌آمد ولی امسال این مشکل در سطح خرده‌فروشی بر طرف شده است و با همت بسیج، به طور کنترل شده در اغلب مراکز خرید عرضه می‌شود.

وی افزود: امسال این محصول به اندازه نیاز در اختیار مصرف‌کنندگان است. قیمت شکر برای مصرف‌کننده هر کیلو ۱۴ هزار تومان است و هر متقاضی در هر نوبت خرید، امکان دریافت سه کیلوگرم شکر را دارد.

کد خبر 569149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.