بازآفرینی شهری اصفهان/ خانمیرزا نیازمند بیمارستان

عزم مدیریت شهری برای بازآفرینی اصفهان، امکانات ایمنی فعالیت کارگران خدمات شهری، ۷۰۰ خیریه فعال در اصفهان، توجه مدیریت شهری به نشاط، تفحص از حقوق کارکنان شهرداری، تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی، افزایش نرخ کرایه اتوبوس در اراک و شهرستان خانمیرزا نیازمند بیمارستان در این بسته خبری پارلمان بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عزم راسخ مدیریت شهری اصفهان برای بازآفرینی شهری، امکانات ایمنی باید برای فعالیت کارگران خدمات شهری، فعالیت ۷۰۰ خیریه در اصفهان، توجه مدیریت شهری به نشاط شهروندی، تحقیق و تفحص از حقوق کارکنان شهرداری، تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و حجمی شهرداری، افزایش نرخ کرایه اتوبوس و تاکسی در اراک، لزوم پرهیز از رفتارهای پوپولیستی در مدیریت شهری، ضرورت ایجاد هم افزایی در برگزاری بازارچه‌های خیریه و شهرستان خانمیرزا نیازمند بیمارستان را مرور می‌کنیم.

عزم راسخ مدیریت شهری اصفهان برای بازآفرینی شهری

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: لزوم توجه به بازآفرینی شهری مورد تاکید مدیریت شهری و شورای ششم است تا با تقویت تعاملات بین بخشی آنچنان که شایسته کلانشهر اصفهان است در این خصوص اقدام کنیم.

امکانات ایمنی باید برای فعالیت کارگران خدمات شهری فراهم شود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امکانات ایمنی باید برای فعالیت کارگران خدمات شهری فراهم شود.

بیش از ۷۰۰ خیریه در اصفهان فعالیت می‌کنند

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اکنون بیش از ۷۰۰ خیریه در شهر فعال است، گفت: امروز حوزه‌هایی مانند مسجد و مدرسه، بهداشت و درمان، کمک به ایتام و معیشت در دستور کار خیریه‌های تخصصی اصفهان قرار دارد.

دغدغه شورا ارتقای کیفیت زندگی در محلات است

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به رسیدگی به محلات کم‌برخوردار شهر گفت: دغدغه شورا ارتقای کیفیت زندگی در محلات است.

لزوم توجه مدیریت شهری به نشاط شهروندی

نایب رئیس کمیسیون سلامت و خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: شاد نگه داشتن خانواده و جامعه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها اجتماعی و فرهنگی است و در حوزه مدیریت شهری توجه به این مسئله پیگیری می‌شود.

طرح تحقیق و تفحص از حقوق کارکنان شهرداری کلید خورد

رئیس کمیسیون برنامه بودجه و نیروی انسانی شورای اسلامی شهر کرج گفت: با تصویب مصوبه کمیسیون برنامه و بودجه طرح تحقیق، تفحص و دسترسی به حقوق مدیران و کارکنان شهرداری کلید خورد.

تسریع در تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و حجمی شهرداری

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بیشترین مراجعه به اعضای شورای اسلامی شهر، مسائلی پیرامون تبعیض نیروهای شاغل قراردادی و حجمی در مجموعه شهرداری است؛ لذا به عنوان یکی از مطالبات جدی از شهردار، تسریع در تبدیل وضعیت نیروها و ساماندهی آنها را خواستارم.

افزایش نرخ کرایه اتوبوس و تاکسی در اراک

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اراک گفت: درخواست شهرداری برای تصویب نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس در سال ۱۴۰۱ در کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای اسلامی کلانشهر اراک مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت به تصویب رسید.

تسریع در اجرای قانون تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر در شهرداری اصفهان

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: قانون تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر باید هر چه سریع‌تر در شهرداری اصفهان اجرایی شود.

لزوم پرهیز ازرفتارهای پوپولیستی در مدیریت شهری

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: شایسته است انسان به طور جدی از انجام خصلت‌های زشت و کارهای نمایشی و روش‌های پوپولیستی برای فریب و جلب افکار عمومی پرهیز کند.

ضرورت ایجاد هم افزایی در برگزاری بازارچه‌های خیریه

عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه نهادهای مختلف اقدام به برگزاری بازارچه‌های خیریه می‌کنند، گفت: باید با برگزاری جلسات با نهادهای مرتبط، هم‌افزایی در این حوزه افزایش یابد.

شهرستان خانمیراز نیازمند بیمارستان است

سخنگوی شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: شهرستان خانمیرزا از وجود بیمارستان بی‌بهره است.

کد خبر 569096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.