عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۸ فروردین‌ماه

در این بسته خبری از اختصاص ۱۰۰ تن قیر برای آسفالت بافت فرسوده شهر میناب تا افزایش ۲۵ درصدی تولید زباله در اسلامشهر و عملیات احداث نمایشگاه دائمی قرچک را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود در این بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور کنیم.

تعریض خیابان دسترسی به دریاچه مصنوعی گنبدکاووس

سیدعلی اصغر موسوی، شهردار گنبدکاووس گفت: خیابان دسترسی به مجموعه گردشگری - تفریحی دریاچه مصنوعی این شهر به‌منظور تسهیل در تردد خودروها و ایجاد فضایی برای توقف آنها و استفاده بهینه شهروندان از خدمات رفاهی، تفریحی و آموزشی موجود، تعریض و زیباسازی می‌شود.

قرچک صاحب نمایشگاه دائمی می‌شود

محسن خرمی‌شریف، شهردار قرچک گفت: با تکمیل عملیات احداث نمایشگاه دائمی در قرچک، این شهر از مکانی مناسب برای برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی برخوردار می‌شود.

آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در بروجرد

فردین گودرزی مدیر سازمان حمل‌ونقل شهرداری بروجرد گفت: پس از تجربه‌های ناموفق مدیریت پارک حاشیه‌ای در دوره مدیریت شهری اسبق که موجب نارضایتی و شکایت‌های مکرر شهروندان شده بود، اکنون سازمان حمل‌ونقل شکل نوینی از ساماندهی فضاهای پارک حاشیه‌ای به روش هوشمند را در دستور کار قرار داده است.

آذین‌بندی شهر قزوین به مناسبت میلاد کریم اهل بیت (ع)

علیرضا منجم، سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از آماده سازی و آذین بندی شهر به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت کریم اهل بیت (ع) خبر داد.

توجه ویژه شهرداری ساوه به سکونت‌گاه‌های غیررسمی

امیررضا یوسفیان شهردار ساوه گفت: با توجه به پروژه‌های سنگین بر زمین مانده، تا دو سال آینده برنامه جدیدی برای توسعه شهر ساوه نداریم و درصدد هستیم به منظور دستیابی به توسعه پایدار، توجه خود را به ساماندهی سکونت‌گاه‌های غیررسمی معطوف کنیم.

اختصاص ۱۰۰ تن قیر برای آسفالت بافت فرسوده شهر میناب

حبیب‌الله سهرابی، شهردار میناب گفت: بر اساس تفاهم با راه و شهرسازی، ۱۰۰ تن قیر به ارزش ۱۲ میلیارد برای آسفالت محلات بافت فرسوده به این شهرداری اختصاص یافت.

پیشرفت ۷۵ درصدی بوستان محله‌ای رفسنجان

میرباقری، معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان از پیشرفت ۷۵ درصدی بوستان محله‌ای در خیابان معراج شمالی خبر داد و گفت: این بوستان به متراژ ۷۵۰۰ مترمربع در محله معراج شمالی واقع شده است.

افزایش ۲۵ درصدی تولید زباله در اسلامشهر

بهزاد بذرگری، رئیس سازمان مدیریت پسماند از تولید ۳۳۱ تن زباله در روز گذشته توسط خانوارهای اسلامشهری خبر داد و گفت: شهروندان اسلامشهری به طور میانگین روزانه ۲۶۵ تن زباله تولید می‌کنند که در روز گذشته با ۲۵ درصد افزایش به ۳۳۱ تن در یک روز رسیده که این روند افزایشی هزینه بسیار بالایی را برای جمع آوری و دفن آن به مجموعه مدیریت شهری تحمیل می‌کند.

شهر چادگان پایانه مسافربری ندارد

محمد عرب‌چادگانی، شهردار چادگان گفت: در شهر چادگان پایانه مسافربری نیست و شهرداری پیگیر است تا ضمن ایجاد یک پایانه مناسب، مشکل تاکسی درون‌شهری و برون‌شهری رفع شود.

کد خبر 569092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.