ارتش هرگز جدا از ذات انقلاب نبوده است

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: ارتش با پررنگ کردن نقاط معنویت خود کشور را به پیروزی رساند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی هاشمی طاهری در جلسه علنی شورا که به مناسبت روز ارتش با حضور امیر سرتیپ دوم شاهین پاکروان برگزار شد ضمن پاسداشت روز ارتش، اظهار کرد: ارتش هرگز از ذات انقلاب جدا نبوده است، حقیقت این است که انقلاب اسلامی پیش از آن‌که در بطن جامعه زمینه نشر پیدا کند، در بدنه ارتش گسترده شد و این افسران و کارکنان ارتش بودند که برخلاف اراده رژیم، با مبانی انقلاب مأنوس می‌شدند، و کشور را به پیروزی رساندند.

وی کاشان افزود: همه جریان‌های معاند از وابستگان حزب توده گرفته تا مزدوران نظام سلطه در این حوزه با یکدیگر همکار و همدست شدند تا ارتش پس از پیروزی انقلاب به ملت ملحق نشود و به عنوان یک عامل بحران‌ساز برای نظام اسلامی تبدیل شود اما نمی‌دانستند که ارتش جزئی جدا نشدنی از این ملت بود.

رئیس شورای اسلامی شهر ادامه داد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ابرقدرت‌هایی سرکش و استکبارگر هستند که خود را در انبوهی از امکانات، تجهیزات و ادوات نظامی غرق کرده و ادعای برخورداری از مرگبارترین ماشین جنگی عالم را دارند اما ارتش جمهوری اسلامی ایران توانست با پررنگ کردن نقاط معنویت خود به حدی از آمادگی و اقتدار برسد که این دشمن را با همه امکانات خود به هراس بیندازد.

هاشمی طاهری گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه بر اینکه در حوزه پایبندی به ارزش‌های دینی و باورهای انقلابی در عالم بی‌مانند است همچنین با وابستگی به مردم نیز یک رابطه دوطرفه و متقابل با ملت دارد از این‌رو هرگز از بطن جامعه و مردم جدا نشده است.

وی با قدردانی از ارتش گفت: به عنوان نمایندگان مردم وظیفه داریم با توجه به رشادت‌های دلاورمردان ارتش در راه پاسداری از نظام و انقلاب، از همه افرادی که از نظام و آرمان‌های قرآن و اسلام دفاع و به پایداری آن می‌اندیشند قدردانی کنیم.

همچنین امیر سرتیپ دوم شاهین پاکروان در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کاشان اظهار کرد: حضور در شورای شهر برای من افتخار است چون شورا نماینده مردم و ما خدمتگزار مردم هستیم.

وی در ادامه با اشاره به ژئوپلیتیک و جایگاه ویژه جهانی ایران به موقعیت‌ها و ظرفیت‌های کشور اشاره کرد و افزود: اهمیت جایگاه ویژه این کشور باعث شده تا دشمنان همواره در پی تسخیر آن باشند.

فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی با برشمردن ظرفیت‌های ویژه ایران گفت: ابرقدرت‌های جهان هر گاه احساس کنند که منافعشان به خطر می‌افتد در پی کسب آن دست به حمله زده و برایشان فرقی نمی‌کند که ما چه دین و مذهبی داریم بلکه آنها به دنبال منافع خود خواهند بود.

وی با اشاره به قدرت نظامی کشور تصریح کرد: در حال حاضر کشور ما از نظر سیاسی و نظامی به جایگاهی رسیده که نه تنها دشمنان جرأت حمله به این کشور را ندارند بله به اقتدار ما نیز ناخودآگاه ادای احترام می‌کنند.

فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی نیروی زمینی جمهوری اسلامی ایران (نزاجا) اظهار کرد: ولایت پذیری، تبعیت از اوامر، ولی امر مسلمین و سربازی فرمانده کل قوا بالاترین افتخار و شاخصه نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

امیر سرتیپ دوم شاهین پاکروان افزود: شکر و سپاس از خداوند که قدرت رزمی و موشکی نیروهای مسلح با توجه به حوادث منطقه تضمینی برای امنیت کشور و ترساننده برای هر دشمنی است که قصد تهدید حریم کشور را دارد.

وی خاطرنشان کرد: گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی نیروی زمینی جمهوری اسلامی ایران به عنوان تنها گروه ارتش با نیروهای مؤمن، مخلص و پا در رکاب فرمانده کل قوا است که تمام مسائل را رصد و کنترل می‌کند.

به گفته وی، حضور عناصر فعال و رصد قوی گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی نیروی زمینی جمهوری اسلامی ایران (نزاجا) در مناطق مختلف مرزی و همه مأموریت‌ها و عملیات‌ها تا کنون افتخارات زیادی برای نیروهای مسلح در تأمین امنیت وطن و مبارزه با دشمنان کسب کرده است.

کد خبر 569085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.