پیشنهاد چارلز هاسکینسون برای ساخت یک توییتر غیرمتمرکز

چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، بنیانگذار کاردانو به ایلان ماسک گفت: مایل است به او کمک کند تا نسخه غیرمتمرکز توییتر را بسازد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این اتفاق پس از آن صورت می‌گیرد که ماسک پیشنهادی ۴۳ میلیارد دلاری برای در اختیار گرفتن کنترل کامل پلتفرم رسانه‌های اجتماعی محبوب با هدف خصوصی نگه داشتن آن و محافظت از آزادی بیان ارائه کرد.

پیشنهاد چارلز هاسکینسون برای ساخت یک توییتر غیرمتمرکز

پیشنهاد ماسک واکنش‌های متفاوتی را از سوی هیئت‌مدیره برانگیخت، به طوری که یکی از سهامداران کلیدی، شاهزاده سعودی، الولید بن طلال آل سعود(Alwaleed bin Talal Al Saud)، این پیشنهاد را رد کرد در حالی که یکی دیگر از اعضای هیئت مدیره دارایی‌های خود را از سهام توئیتر به بیش از ۱۰ درصد افزایش داد.

با این حال، جامعه رمزارزی توئیتر، پیشنهاد هاسکینسون را مورد تمسخر قرار داده و با شوخی‌های مختلف درباره اینکه چقدر طول می‌کشد تا پلتفرم را بسازد، مواجه شده است.

معمار ارشد بلاک چین Telos، داگلاس هورن (Douglas Horn)، پیش بینی کرد که تا سال ۲۰۳۵(۱۴۱۳) آماده نخواهد شد.
این نظرات به مشکلات متعددی اشاره دارد که بلاک چین کاردانو را از زمان راه اندازی آن گرفتار کرده است. اگرچه کاردانو در ماه‌های اخیر شاهد پیشرفت چشمگیری بوده است، اما هنوز تا تحقق پتانسیل خود فاصله دارد و از شبکه‌های مشابه با قابلیت‌های قرارداد هوشمند عقب مانده است.

کد خبر 569060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.