اولویت‌های شهرداری دستجرد در سال جدید

شهردار دستجرد با بیان اینکه پیش‌بینی بودجه در سال جاری حدود ۱۵ میلیارد تومان است که قول می‌دهیم این عدد به دو برابر برسد، گفت: تکمیل طرح بلوار اصلی شهر، توسعه خیابان‌ها، نظم‌دهی به فضای شهری و تکمیل بوستان پارک بام از اولویت‌های شهرداری در سال جاری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تلاش برای رفع مشکلات شهری با رضایت شهروندان رابطه مستقیم دارد. ارگان‌ها و سازمان‌های شهری باید برای رفع کمبودها تلاش کنند. مدیریت شهری دستجرد به منظور بهبود کیفیت زندگی شهروندان اقدامات مؤثر و مفیدی انجام داده است و برای سال جدید نیز برنامه‌ها و طرح‌هایی در دست اجرا دارد.

حسین طالعی با اشاره به تلاش مدیریت شهری دستجرد برای استفاده از ظرفیت این شهر و معرفی آن به عنوان قطب گردشگری استان قم، اظهار کرد: دستجرد با مشکلاتی مانند زمین خواری به دلیل عدم وجود اسناد دقیق مالکیت اراضی، نداشتن راه استاندارد دسترسی و همچنین کمبود آب شُرب روبه‌رو است که این موارد باید حل و فصل شود.

وی افزود: برای سامان دهی و منظم شدن وضعیت املاک دستجرد باید در دستور کار مدیریت شهری است.

شهردار دستجرد به برخی اقدامات مدیریت شهری جدید اشاره و خاطرنشان کرد: توجه به توسعه فضای سبز و زیباسازی شهری، پیگیری تخصیص زمین برای احداث پارک جنگلی، پیگیری اتمام برخی پروژه‌های عمرانی و طراحی المان شهدای گمنام، برپایی یادواره شهدای بخش خلجستان در کنار پخش اذان از پنج نقطه عمومی سطح شهر بخشی از اقدامات اخیر شورا و شهرداری دستجرد بوده است.

طالعی با اشاره به دعوت از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری دستجرد، تاکید کرد: با همدلی ایجاد شده بین مسئولان نهادهای مختلف این شهر، اختصاص زمین و تخصیص منابع بانکی به سرمایه گذاران سرعت می‌گیرد، ضمن آنکه بسته‌های سرمایه گذاری نیز در این زمینه تعریف و اعلام خواهد شد.

وی گفت: ظرفیت‌های ملی و بین المللی گردشگری این شهر باید به خوبی معرفی شود، البته علاوه بر امکانات فعلی گردشگری در این شهر، احداث چند مجموعه دیگر گردشگری نیز در دستور کار است.

شهردار دستجرد با بیان اینکه پیش‌بینی بودجه در سال جاری حدود ۱۵ میلیارد تومان است که قول می‌دهیم این عدد به دو برابر برسد، افزود: تکمیل طرح بلوار اصلی شهر، توسعه خیابان‌ها، نظم‌دهی به فضای شهری و تکمیل بوستان پارک بام از اولویت‌های شهرداری در سال جاری است.

کد خبر 569040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.