۱۶ درصد از شرکت‌های ثبت شده امارات را بلاکچین تشکیل می‌دهد

یکی از بزرگترین مناطق آزاد امارات متحده عربی، مرکز کالاهای متنوع دبی (DMCC)، اعلام کرده است که ۱۶ درصد از ۶۵۵ ثبت شرکت جدید ثبت شده در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲، شرکت های رمزارزی و بلاکچین بوده اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس بیانیه‌ای که توسط DMCC منتشر شده است، افزایش تعداد ثبت نام‌های جدید توسط شرکت‌های رمز ارزی طی سه ماهه‌ی رخ داده است که به عنوان بالاترین عملکرد سه ماهه اول از سال ۲۰۰۲ نامگذاری شده است. در این بیانیه، احمد بن سلیم، رئیس اجرایی و مدیرعامل DMCC، نقطه عطف جدیدی را مطرح می‌کند که گفته می‌شود موقعیت منطقه آزاد را به عنوان یک مقصد تجاری پیشرو در جهان تثبیت کرده است. مدیرعامل توضیح داد:فضای اقتصادی جهانی همچنان چالش برانگیز است، با این حال، شهرت دبی به عنوان یک مقصد تجاری پیشرو در جهان از همیشه قوی‌تر است و DMCC در قلب این جذابیت بین‌المللی قرار دارد. ثبت ۶۶۵ شرکت جدید در سه ماه اول سال ۲۰۲۲ رکورد دیگری برای DMCC محسوب می‌شود و نشان دهنده پتانسیل عظیم برای شرکت‌ها هنگام پیوستن به منطقه آزاد ما در دبی می‌باشد.

سلیم افزود DMCC به تلاش‌های خود برای جذب شرکت‌های توسعه طلب که ممکن است به دنبال راه اندازی در دبی باشند، ادامه خواهد داد.

عملکرد بهتر از سه ماهه قبلی

در همین حال، در این بیانیه، DMCC فاش کرد که بازارهای کلیدی آن، یعنی هند، بریتانیا، آلمان و فرانسه، عملکرد بهتری نسبت به فصل‌های مشابه قبلی داشته‌اند. بر اساس این بیانیه، تشکیل شرکت در دبی از چین ۳۴ درصد رشد داشته است. DMCC این رشد را به دلیل برنامه‌های تعامل قابل توجه ماندارین که در طول سال در سراسر کشور اجرا می‌شود و دفتر نمایندگی آن در شنژن است نسبت داده است.

کد خبر 569023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.