قانون تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر در حال اجرا است

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان با بیان اینکه قانون تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر در شهرداری در حال اجرا است، گفت: بر اساس قانون، ایثارگران فعال در مجموعه شهرداری را باید استخدام رسمی کنیم، اما با توجه به اینکه دستورالعمل وزارت کشور کامل نیست، نتوانستیم برای نیروهای شرکتی اقدامی انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن رنجبر امروز _یکشنبه، بیست‌وهشتم فروردین ماه در سی‌وهشتمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان در پاسخ به تذکرات اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان پیرامون حادثه رخ داده برای کارگر خدمات شهری در منطقه چهار شهرداری، اظهار کرد: تنظیف معابر در شهر حتی در معابر کم‌عرض به صورت مکانیزه و توسط خودروها انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اگر حادثه اتفاق افتاده برای کارگر خدمات شهری به دلیل انجام کار در فضای بزرگراه رخ داده باشد، خلاف قانون و عملکرد شرکت است، ادامه داد: خدمات تنظیف باید به صورت مکانیزه انجام شود و اگر اهمالی صورت پذیرفته باشد، پیگیری لازم انجام خواهد شد.

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان در خصوص اجرای قانون تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر، گفت: این قانون در شهرداری اصفهان در حال انجام است و اگر اعضا مصداقی دارند ارائه دهند تا آن را دنبال کنیم.

وی با بیان اینکه نیروهای شرکتی که ارتباط کاری با شهرداری اصفهان ندارند، نیروی مدیریت شهر محسوب نمی‌شوند، افزود: بر اساس قانون، ایثارگرانی که فعال در مجموعه شهرداری هستند را باید استخدام رسمی کنیم، البته به شرط تأمین اعتبار و با توجه به اینکه دستورالعمل وزارت کشور کامل نیست، نتوانستیم برای نیروهای شرکتی اقدامی انجام دهیم.

کد خبر 569020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.