شرکت مسافرتی VIP پیشرو در هلند شیبا اینو را پذیرفت

بیت پی (BitPay)، پیشروترین شرکت پردازش پرداخت‌های رمزنگاری شده در جهان، خبر همکاری جدیدی را منتشر کرده که منجربه گسترش پذیرش شیبا اینو (Shiba Inu) شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیلور تراول منیجمنت گروپ (Taylor Travel Management Group) که در هلند مستقر است، به لطف BitPay، گزینه‌های پرداخت خود را به ارزهای دیجیتال گسترش داده است. اکنون آن‌ها دومین میم کوین معروف، SHIB و دوج کوین (DOGE)، بیت کوین(Bitcoin)، اتریوم(Ethereum)، بیت کوین کش(Bitcoin Cash)، چندین استیبل کوین محبوب با پشتوانه USD و غیره را می‌پذیرند.

آژانس مسافرتی VIP به مسافران تجاری، افراد مشهور، دفاتر خانوادگی و دولت‌ها، خدمات حمل و نقل VIP (شامل جت‌های شخصی، لیموزین و هلیکوپتر)، امنیت و غیره می‌فروشد. این شرکت بیش از ۱۲۰۰ مشتری وفادار دارد و در بیش از ۱۰۰ شهر کار کرده است.

پذیرش SHIB توسط شرکت‌های تجاری

در میان دیگر مشتریان BitPay که در سال جاری پذیرش SHIB را همراه با سایر ارزهای دیجیتال آغاز کردند، شرکت تدارکات مستقر در ایالات متحده NOYACK Logistics Incom، شرکت نرم‌افزار مدیریت اشتراک Ubersmith، کافه Bake N More مستقر در دبی و سایر شرکت‌ها نیز هستند.

از زمانی که BitPay سال گذشته SHIB را اضافه کرد، پرداخت‌ها با این ارز دیجیتال برای صدها تاجر که با پردازشگر پرداخت‌های رمزنگاری همکاری می‌کنند، در دسترس قرار گرفته است. جدیدترین شرکتی که SHIB را پذیرفته است، اپلیکیشن راپی مکزیکو (Rappi Mexico) بوده است که غذا و کالا را در سراسر آمریکای لاتین تحویل می‌دهد.

دیوید گوخشتین : SHIB می‌تواند به ۰.۰۰۱ دلار برسد

همان طور که پذیرش SHIB گسترده‌تر می‌شود، جامعه این رمزارز انتظار دارد قیمت آن به حداقل ۰.۰۰۱-۰.۰۱ دلار افزایش یابد. خوش‌بین‌ترین اعضای ارتش SHIB معتقدند که می‌تواند به یک دلار نیز برسد. با این حال، دیوید گوخشتین (David Gokhshtein)، بنیان‌گذار Gokhshtein Media و کاندیدای سابق کنگره ایالات متحده، معتقد است که Shiba Inu ممکن است به ۰.۰۰۱ دلار برسد، اما نه یک دلار.

کد خبر 569002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.