دغدغه شورا ارتقای کیفیت زندگی در محلات است

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به رسیدگی به محلات کم‌برخوردار شهر گفت: دغدغه شورا ارتقای کیفیت زندگی در محلات است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منوچهر مهروی‌پور امروز _یکشنبه، بیست‌وهشتم فروردین‌ماه_ در سی‌وهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: شب‌های قدر در پیش است و در این ایام فرصت‌های ویژه‌ای در اختیار داریم که باید از آن بهره ببریم.

وی ادامه داد: در این روزها اماکن مقدس شهر مانند گلستان شهدا و تخت فولاد میزبان شهروندان خواهند بود، از این رو از مدیریت تخت فولاد خواسته شده اقدامات ویژه‌ای برای میزبانی شایسته از شهروندان به عمل آورند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک کسب مدال جهانی رشته تیراندازی توسط دختران ملی‌پوش اصفهانی، اظهار کرد: امیدوارم شاهد درخشش آنها در عرصه‌های مهم ورزشی باشیم.

وی با اشاره به فوت یکی از کارکنان خدوم خدمات شهری اصفهان بر اثر تصادف در محیط کار، گفت: محیط فعالیت این کارکنان باید بهینه شود، همچنین مدیریت شهری باید نسبت به سرکشی از خانواده‌های این کارکنان نیز اقدام کند.

حجت‌الاسلام مهروی‌پور تاکید کرد: گزارشی از بهبود زندگی کارکنان به خصوص حوزه خدمات شهری در اختیار شورای اسلامی شهر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در اداره امور توسط مردم تأکید کرده‌اند، گفت: این موضوع یکی از مصادیق قوی شدن مردم است و در شورای اسلامی شهر نیز قدم‌هایی در این زمینه برداشته‌ایم که یکی از آن‌ها کاهش تصدی‌گری امور است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تصویب طرح شفافیت، اظهار کرد: در این راستا آرای اعضای شورای اسلامی شهر شفاف شده است و شهروندان به آن دسترسی دارند. در روزها و ماه‌های آتی نیز اقدامات دیگری در این راستا انجام خواهد شد.

وی با اشاره به رسیدگی به محلات کم‌برخوردار شهر اصفهان، تصریح کرد: دغدغه شورای اسلامی شهر اصفهان ارتقای کیفیت زندگی در محلات است. یکی از مناطق ویژه شهر، منطقه ۱۳ است. شهروندان این منطقه با مشکلات فراوانی درگیر هستند. نبود فضای سبز، پارک تفریحی مناسب و ورزشگاه، وجود بافت فرسوده، ترافیک شدید در این منطقه از جمله مسائلی است که مدیریت شهری برای رفع آن باید اقدام کند.

حجت‌الاسلام مهروی‌پور ادامه داد: وضعیت آسفالت کوچه‌های منطقه ۱۳ خوب نیست که باید به آن رسیدگی شود، همچنین زمین‌های مخروبه زیادی در سطح این منطقه وجود دارد که اقدامات عاجلی در رسیدگی به این چالش‌ها باید انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: از شهردار اصفهان درخواست می‌شود که در انتخاب مدیری انقلابی، جهادی و متخصص برای این منطقه سرعت لازم را اعمال کند، شهروندان از مدیریت شهری انتظار دارند، چون شعار بهبود کیفیت زندگی مردم را دادیم، اقدامات باید به طور شایسته انجام شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: یکی از ظرفیت‌های منطقه ۱۳، کمیته مطالبه‌گر است که افرادی دور هم جمع شده‌اند و به مشکلات رسیدگی می‌کنند. این موضوع باید به تمام مناطق تسری یابد تا مردم مشکلات خود را به طور ویژه به اطلاع شورای اسلامی شهر برسانند.‌

کد خبر 568980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.