۱۴۰۱ سال شکوفایی صنعت نمایشگاهی خواهد بود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: سال ۱۴۰۱ را می‌توانیم سال شکوفایی صنعت نمایشگاهی بدانیم. پس از دو سال وقفه، کم‌کاری و برگزار نشدن بسیاری از نمایشگاه‌های مهم و بین‌المللی و همایش‌های اقتصادی، امسال، سال رشد دوباره است. باور دارم پس از یک دوره رکود، شکوفایی رخ خواهد داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «علیرضا مرتضوی» در صفحه شخصی خود نوشت: سال گذشته، روزگار خوبی برای فعالان نمایشگاهی نبود؛ بسیاری از سایت‌ها، برگزارکنندگان نمایشگاه‌ها و کارکنان این صنعت به دلیل تعطیلی‌هایی که با اوج‌گیری کرونا اتفاق می‌افتاد، امید خود را از دست داده بودند. تقویم بسیاری از سایت‌ها به صورت کامل اجرا نشد و مشکلات دیگری که سبب شد فعالان نمایشگاهی به تدریج به مرز شکست برسند.

وی افزود: به گمانم سال ۱۴۰۱ را می‌توانیم سال شکوفایی صنعت نمایشگاهی بدانیم. پس از دو سال وقفه و کم‌کاری و برگزار نشدن بسیاری از نمایشگاه‌های مهم و بین‌المللی و همایش‌های اقتصادی، امسال، سال رشد دوباره است. باور دارم پس از یک دوره رکود، شکوفایی رخ خواهد داد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: نمایشگاه ویترین اقتصاد است. مکانی برای نشان دادن توانمندی‌ها و عرضه داشته‌هاست. همین طور استفاده و شکل دادن به ظرفیت‌های جدید، در نمایشگاه اتفاق می‌افتد.

مرتضوی تصریح کرد: فرصت را غنیمت شماریم و در سال جدید رونق اقتصاد و جایگاه واقعی صنعت نمایشگاهی را به مخاطبان نشان دهیم.

۱۴۰۱، سال شکوفایی صنعت نمایشگاهی خواهد بود

کد خبر 568978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.