ادامه فروش نیم‌بهای بلیت سینما تا پایان ماه رمضان/تعطیلی سینماها در شب‌های قدر

سخنگوی انجمن سینماداران از ادامه فروش نیم‌بهای بلیت سینما تا پایان ماه رمضان و تعطیلی چندروزه سینماها به دلیل تقارن با شب‌های قدر و ایام سوگواری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا صابری گفت: تمام سینماهای کشور از روز چهارشنبه _سی‌ویکم فروردین‌ماه_ (برابر با هجدهم رمضان) از ساعت ۱۹ تعطیل خواهند شد و در روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه همزمان با ایام سوگواری شهادت امیرالمومنین (ع) به‌طور کامل تعطیل خواهند بود. فعالیت سینماها از روز دوشنبه _پنجم اردیبهشت‌ماه_ از سر گرفته خواهد شد.

سخنگوی انجمن سینماداران درباره افت مخاطبان سینما در ایام ماه رمضان ادامه داد: در مجموع تعداد مخاطبان سینماها در ماه رمضان خوب بوده است. برای اکران عید فطر حتماً باید فیلم‌های جدید به ترکیب اکران اضافه شوند. تاکنون چند فیلم برای این منظور اعلام آمادگی کرده‌اند که باید در شورای صنفی نمایش مورد بررسی قرار بگیرند.

وی درباره تأثیر طرح فروش نیم‌بهای بلیت در ماه رمضان بر استقبال مخاطبان از فیلم‌های در حال اکران نیز اظهار کرد: استقبال از این طرح خوب بود و مخاطبان در سانس‌های قبل از اذان مغرب از بلیت نیم‌بها استقبال نسبتاً خوبی داشتند. البته اگر در این زمینه اطلاع‌رسانی بهتری صورت می‌گرفت، قطعاً شاهد استقبال بهتری از سینماها هم بودیم.

صابری ادامه داد: بسیاری از مردم هنوز از اجرای این طرح بی‌اطلاع هستند و اگر اطلاع‌رسانی درستی انجام می‌شد، شاهد اتفاق بسیار بهتری در سینماها بودیم. این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان برقرار است و امیدواریم در این مدت اطلاع‌رسانی بهتری صورت بگیرد.

یادآور می‌شود بلیت سینماهای سراسر کشور تا پایان ماه مبارک رمضان، همه روزه تا ساعت ۱۹ به صورت نیم‌بها به فروش می‌رسد.

کد خبر 568975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.