راه‌اندازی اولین ناوگان اتوبوسی واکسیناسیون کشور در مشهد

شهردار مشهد با تاکید بر راه‌اندازی نخستین ناوگان اتوبوسی واکسیناسیون کشور در این کلان‌شهر، گفت: با این اقدام، تمام اماکن در اختیار شهرداری به موضوع واکسیناسیون اختصاص یافت و این اقدامات تاثیر زیادی در کاهش شیوع مجدد ویروس کرونا در سطح شهر داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعبدالله ارجائی با اشاره به بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی، اظهار کرد: فعالیت‌های عمرانی در شهر مشهد در قالب پروژه‌های متعدد آغاز شده بود و میانگین پیشرفت ریالی و پرداخت به پیمانکاران، تناسب زیادی با پیشرفت فیزیکی نداشت؛ البته اکثر پروژه‌های عمرانی حائز اهمیت به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه در طول چند ماه گذشته با کمک یکایک شما بزرگواران اتفاقات خوبی در مشهد رقم خورد، ادامه داد: در ابتدای ورود دوره جدید مدیریت شهری کرونا وضعیت خوبی نداشت و ضریب نفوذ واکسیناسیون بالا نبود، اما با همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی و مدیران وقت استان دو اتفاق بزرگ در سطح مدیریت شهری رقم خورد که تأثیر بسزایی در افزایش ضریب واکسیناسیون داشت.

شهردار مشهد در خصوص راه‌اندازی اولین ناوگان اتوبوسی واکسیناسیون کشور در این کلان‌شهر، تصریح کرد: با این اقدام تمامی اماکن در اختیار شهرداری به موضوع واکسیناسیون اختصاص پیدا کرد و این اقدامات تأثیر زیادی در کاهش شیوع مجدد ویروس کرونا در سطح شهر داشته است.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های عمرانی در شهر مشهد در قالب پروژه‌های متعدد آغاز شده بود، گفت: در این پروژه‌ها میانگین پیشرفت ریالی و پرداخت به پیمانکاران تناسب زیادی با پیشرفت فیزیکی نداشت و درحال‌حاضر اکثر پروژه‌های عمرانی حائز اهمیت به بهره‌برداری رسید.

ارجائی ادامه داد: پروژه جلوخان پایانه با ۱۳ درصد پیشرفت فیزیکی در ابتدای تحویل پروژه و چندین تقاطع غیرهمسطح با تلاش همکاران سازمان عمران به بهره‌برداری رسید.

شهردار مشهد با بیان اینکه چندین واگن قطار به ارزش ریالی هزار میلیارد ریال وارد ایران شده است که در تهران اسمبل و به مشهد وارد شد، تصریح کرد: درحال‌حاضر با آرامش فکری می‌توانیم سراغ تکمیل خطوط مترو برویم.

کد خبر 568971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.