هافبک موناکو توسط هم‌تیمی‌هایش مسخره شد!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند، از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز _یکشنبه بیست‌وهشتم فروردین ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

استارز:

* منچسترسیتی مذاکرات بیشتری را برای انتقال ارلینگ هالند از بوروسیا دورتموند انجام داده و باشگاه حاضر است همان دستمزد اولیه کوین دی بروین را همراه با متغییرهای پرسود، به مهاجم بپردازد.

هافبک موناکو توسط هم تیمی هایش، مسخره شد!



* سران تیم فوتبال منچستریونایتد قیمتی ۴۰ میلیون پوندی برای دین هندرسون دروازه‌بان انگلیسی‌خود تعیین کرده است و تیم‌های علاقه‌مند به او، باید آن را بپردازند.

سان:

* منچستریونایتد بخشی از دستمزد هفته‌ای ۱۲۰ هزار پوند دین هندرسون را در صورتی که فصل آینده به صورت قرضی اولدترافورد را ترک کند، پرداخت خواهد کرد.

هافبک موناکو توسط هم تیمی هایش، مسخره شد!



* لیورپول کالوین رمزی مدافع راست تیم فوتبال آبردین اسکاتلند را به عنوان بازیکن پوششی و ذخیره ترنت الکساندرآرنولد مدافع راست فعلی خود، در نظر گرفته و هدف قرار داده است تا احتمالاً برای جذبش اقدام کند.

* وین رونی، سرمربی تیم فوتبال داربی کانتی می‌خواهد در تابستان، فیل بردسلی، هم‌تیمی سابقش در منچستریونایتد که درحال‌حاضر ۳۶ ساله و عضو برنلی است را به خدمت بگیرد؛ البته اگر فعلاً موفق شوند از سقوط از چمپیونشیپ جلوگیری کنند.

میل:

* به مایکل جکسون، مدیر باشگاه برنلی گفته شد که شأن دایچ پس از فراخوانی به دفتر رئیس وقت برای شرکت در تمرینات زیر ۲۳ ساله‌ها اخراج شده و قول داده شده است که تغییرات عمده‌ای در سبک باری آن‌ها در مقابل وستهم ایجاد نخواهد شد.

* کارلو آنچلوتی مدعی شده است که لوکا مودریچ با وجود پایان یافتن قراردادش در پایان فصل، "در رئال مادرید دوران حرفه‌ای خود را به پایان خواهد رساند".

* میکل آرتتا، سرمربی آرسنال از بی‌تجربه بودن تیمش ابراز تأسف کرده و می‌گوید اگر ستاره‌های «کلاس جهانی» داشته باشند، می‌توانند با بزرگان لیگ برتر برابری کنند.

هافبک موناکو توسط هم تیمی هایش، مسخره شد!



* لئون برای تابستان آینده، قبل از بازی هفته گذشته خود در لیگ اروپا، تلاشی عجیبی را برای متقاعد کردن عیسی دیوپ، ستاره وستهم برای انتقال به این باشگاه انجام داده است.

* اریک تن هاگ، سرمربی جدید منچستریونایتد، تصمیم گرفته است که دستیارش در آژاکس، میچل فن درگاگ، به او بپیوندد تا امور کار را به دست بگیرد و رابین فن پرسی هم برای ایفای نقش آماده شود.

* رختکن موناکو اورلیان چوآمنی را پس از اینکه سال گذشته با امضای پیش قراردادی، به منچستریونایتد پیوسته بود، مورد تمسخر قرار دادند. این درحالی است که او حالا دوباره قصد رفتن دارد و باشگاه‌های بزرگی را خواهان خود می‌بیند.

* میکل آرتتا، سرمربی تیم فوتبال آرسنال اشاره کرده که مارتین اودگارد می‌تواند کاپیتان بعدی توپچی‌ها باشد؛ زیرا بازیکن نروژی بازوبند خود را مقابل ساوتهمپتون بسته بود و مثل یک بازیکن با تجربه عمل کرد.

سان اسکاتلند:

* سران تیم فوتبال گلاسکو رنجرز با مقامات لیگ اسکاتلند صحبت می‌کنند تا آن‌ها به تیم کمک کنند تا بازی نیمه نهایی خود در لیگ اروپا را پشت سر بگذارند، اما گفته می‌شود لایپزیگ راضی است به برنامه سنگین بازی‌ها پایبند باشد که باعث می‌شود آن‌ها عصر دوشنبه با بوروسیا مونشن گلادباخ قبل از بازی با تیم اسکاتلندی، روبه‌رو شوند.

کد خبر 568949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.