بی‌مهری مسئولان به شهر لوندویل

شهردار لوندویل گفت: این شهر همواره در سایه نام آستارا بوده و به لحاظ امکانات، سال‌ها مورد بی‌مهری مسئولان شهرستان و استان قرار گرفته است.

نعمت یاورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: «لوندویل» در جاده ترانزیتی رشت به آستارا قرار دارد و تعداد بسیار زیادی از خودروهای اهالی منطقه و مسافران از این خیابان عبور می‌کنند؛ خیابان آبشار نیز محل تردد تعدادی زیادی از روستاییان بخش لوندویل است و شهروندان همواره به دلیل نبود پلیس راهور برای رسیدگی به تخلفات و تصادفات رانندگی، با مشکل ترافیک شهری مواجه هستند.

وی با بیان اینکه در عید نوروز پلیس راهور در لوندویل مستقر شده بود اما بعد از پایان تعطیلات خدمات‌رسانی در این شهر متوقف شد، افزود: درحال‌حاضر به منظور نظم بخشیدن به وضعیت ترافیکی و رسیدگی به تخلفات رانندگی در جاده ترانزیتی رشت به آستارا و خیابان آبشار لوندویل، حضور شبانه‌روزی پلیس راهور در این شهر ضروری بوده و یکی از مطالبات اصلی شهروندان است.

شهردار لوندویل با تاکید بر اینکه جاده ترانزیتی این شهر ظرفیت تردد تعداد زیاد خودرو را ندارد و باید به منظور کاهش بار ترافیکی، پل ارتباطی آقاخان محله و رحیم‌محله احداث شود، خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته، مدیریت شهری برای دریافت مجوز اجرای پروژه با فرمانداری شهرستان مکاتباتی داشته و همچنان در انتظار صدور مجوز است.

یاورپور با بیان اینکه شهرداری لوندویل برای احداث پل دوم در این شهر از مسئولان انتظار دریافت بودجه ندارد، بلکه نیازمند مساعدت و همکاری ادارات مرتبط برای صدور مجوز است، ادامه داد: با احداث پل دوم در لوندویل بیش از ۵۰ درصد معضلات ناشی از ترافیک و مشکلات این شهر در مواقع بحرانی رفع می‌شود.

وی با بیان اینکه این شهر از داشتن امکانات ورزشی کاملاً محروم است، تصریح کرد: سال ۱۳۸۲ تنها سالن ورزشی لوندویل در منطقه دور افتاده این بخش احداث شد اما اداره ورزش و جوانان طی سال‌های گذشته در راستای تجهیز این سالن و ایجاد امکانات ورزشی برای جوانان این منطقه، هیچ اقدام مناسبی انجام نداده است.

شهردار لوندویل با بیان اینکه در شهر لوندویل افراد مستعد زیادی در عرصه‌های فرهنگی و هنری فعال هستند، گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال‌های گذشته فرهنگ‌سرا، سالن نمایش و سینما برای شهروندان در شهر لوندویل احداث نکرده است.

یاورپور با بیان اینکه تاکنون هیچ‌یک از شعب ادارات در این شهر استقرار پیدا نکرده است و شهروندان برای انجام امورات اداری باید با صرف وقت و هزینه به ادارات شهرستان مراجعه کنند، افزود: این شهر همواره در سایه نام آستارا بوده و به لحاظ امکانات، سال‌ها مورد بی مهری مسئولان شهرستان و استان قرار گرفته است.

به گزارش ایمنا، شهر لوندویل از توابع شهرستان آستارا در غرب استان گیلان واقع شده است.‌

کد خبر 568930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.