پرداخت حقوق کارکنان شهرداری اولویت اصلی مدیریت شهری

رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی گفت: پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارکنان شهرداری از اولویت‌های اصلی مدیریت شهری است.

شعبان جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مدیریت شهری بندرانزلی در سال گذشته، تمام حقوق و مزایا، اضافه کار، سنوات و عیدی کارکنان شهرداری را پرداخت کرده است.

وی افزود: با توجه به اینکه نرخ تورم و هزینه‌های زندگی بسیار افزایش داشته است، لذا رفاه و معیشت و پرداخت به موقع حقوق و مزایا و حفظ روحیه کارکنان شهرداری بندرانزلی از دغدغه‌ها و اولویت‌های اصلی مدیریت شهری است.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی گفت: در بسیاری از شهرداری‌های استان گیلان حقوق و مزایا و معوقات کارکنان پرداخت نشده است، اما شهرداری بندرانزلی در هفت ماه گذشته، علاوه بر پرداخت به موقع حقوق و مزایا، در مناسبت‌های مختلف سال بسته‌های معیشتی و در آستانه عید نوروز بن کالا تا سقف ۲۰ میلیون ریال بین کارکنان شهرداری توزیع کرده است.

وی افزود: با توجه به اینکه بر اساس روزی هشت ساعت قانون کار حقوق دریافتی کارکنان شهرداری پایین است، مدیریت شهری در روز چهار ساعت نیز اضافه‌کار به کارکنان این نهاد پرداخت می‌کند، تا این افراد به لحاظ معیشتی و هزینه جاری زندگی دچار مشکل نشوند.

جعفری تصریح کرد: با پرداخت به موقع تمام حقوق و مزایای کارکنان، هیچ‌گونه کم‌کاری در بخش‌های مختلف شهرداری به ویژه خدمات شهری و عمران پذیرفتنی نیست و تمام کارکنان این نهاد باید به نحو مطلوب و شایسته به شهروندان خدمات‌رسانی کنند.

کد خبر 568903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.