۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
کارت اعتباری صرافی کریپتو جمینای

جمینای(Gemini)، یک صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال که توسط دوقلوهای Winklevoss تأسیس شده است، کارت اعتباری رمزارزی خود را راه اندازی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این شرکت رسماً اعلام کرد که کارت اعتباری Gemini آن در ایالات متحده، در تمام ۵۰ ایالت موجود است. کارت جدید توسط بانک صنعتی دولتی WebBank صادر شده است و مسترکارت را به عنوان شبکه کارت انحصاری در خود دارد. عرضه این کارت بیش از یک سال پس از آن صورت می‌گیرد که Gemini در ابتدا این پروژه را در سال ۲۰۲۱(۱۴۰۰) اعلام کرد و هدف آن پاداش دادن به کاربران برای استفاده از رمزارز برای تراکنش‌های روزمره بود.

به گفته این شرکت، از زمان راه اندازی لیست انتظار کارت اعتباری Gemini در سال گذشته، بیش از ۵۰۰ هزار کاربر برای این محصول ثبت نام کرده‌اند. کارت اعتباری Gemini از بیش از ۶۰ ارز دیجیتال از جمله بیت کوین (BTC)، اتر (ETH)، دوج کوین (DOGE) و غیره برای پاداش پشتیبانی می‌کند.

هنگامی که یک دارنده کارت خریدی انجام می‌دهد، Gemini به طور خودکار ارزش دلار ایالات متحده پاداش را به دارایی دیجیتال انتخاب شده تبدیل می‌کند و آن را به حساب Gemini دارنده کارت واریز می‌کند.

پراوجیت تیوانا (Pravjit Tiwana)، مدیر ارشد فناوری Gemini گفت که کارت اعتباری جدید، تعهد شرکت را برای رفع موانع ورود برای مصرف‌کنندگانی که می‌خواهند به ارزهای دیجیتال وارد شوند، تأیید می‌کند.

تیوانا اشاره کرد که صنعت کریپتو در سال ۲۰۲۱ یک لحظه شکوفا شد، به طوری که ۴۴ درصد از دارندگان کریپتو در ایالات متحده گزارش دادند که اولین خرید رمزارز خود را در سال گذشته انجام داده‌اند.

کد خبر 568791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.