اجرای ۱۴ عنوان برنامه ویژه ماه رمضان در منطقه ۵

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان ۱۴ عنوان برنامه توسط این منطقه برگزار می‌شود که شامل جزء‌خوانی قرآن، برنامه مناجات‌خوانی و نواهای رمضان، جشن ولادت امام حسن مجتبی (ع)، برنامه مهمان شهر، برنامه سه شنبه‌های مهدویت، تجلیل از خادمان قرآنی، تعزیه‌خوانی و برگزاری شب‌های قدر است

احمد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن تشریح جزئیات ۱۴ عنوان برنامه فرهنگی و اجتماعی منطقه پنج شهرداری در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برنامه جزء‌خوانی قرآن که همه‌روزه از ساعت ۹ تا ۱۳ در فرهنگسراهای این منطقه برگزار می‌شود، اشاره کرد.

وی ادامه داد: مسابقه مناجات‌خوانی و نواهای رمضان (در قالب ارسال آثار فیلم در دو سطح شعر و نواخوانی از مناجات نامه خواجه عبدالله انصاری و علامه حسن زاده آملی) از یکم تا بیست و هشتم رمضان برگزار می‌شود.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با اشاره به برنامه "مهمان شهر" خاطر نشان کرد: محفل قرآنی و برگزاری مراسم جشن به مناسبت میلاد امام حسن (ع) در مساجدی که به نام آن امام (ع) مزین شده و فرهنگسرای سبحان و مجموعه پارک صفه برگزار می‌شود، از ویژه برنامه‌هایی است که در این ماه گنجانده شده است.

وی در ادامه به برنامه سه شنبه‌های مهدویت که با همکاری حوزه علمیه خواهران و هیئت طلاب در پارک سپاهان شهر هر سه‌شنبه برگزار می‌شود و برنامه زمزمه‌های آسمانی با حضور قاریان قرآن ممتاز استانی و گروه تواشیح و اجرای شبیه خوانی در شب شهادت امیرالمومنین (ع) اشاره کرد.

رضایی با بیان اینکه تجلیل از خادمان قران در دهه آخر ماه مبارک در پاتوق گنجینه‌های زندگی انجام می‌شود، تصریح کرد: تولید اینفو میشن و کمیک موشن جهت تکمیل برنامه‌های فوق، انجام شده و در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه شب‌های همدلی (با محوریت اجرای روزه اولی‌ها) در شهر زندگی که با حضور و اجرا توسط روزه اولی‌ها و همراه با غرفه‌های فرهنگی، هنری و آموزشی برگزار می‌شود، همچنین برنامه ضیافت دوست شامل برگزاری مراسم شب‌های قدر در پارک کوهستانی صفه از دیگر برنامه‌های این منطقه به مناسبت ماه مبارک رمضان است.

کد خبر 568776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.