بازدید معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم از مرکز رشد دانشگاه علامه‌طباطبایی

معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مدیرکل سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و توسعه فناوری و نوآوری و مدیرکل امور پشتیبانی امور فناوری و نوآوری وزارت علوم، ضمن بازدید از ساختمان شماره یک مرکز رشد و نوآوری دانشگاه علامه‌طباطبایی از نزدیک دیدن کردند.

به گزارش ایمنا و به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی، در جریان این دیدار، گفت‌وگوهایی با مدیران شرکت‌های حاضر در این مرکز انجام و بخشی از محصولات و خدمات نوآورانه و فناورانه چند شتاب دهنده شرکت دانش‌بنیان و خلاق ارائه شد.

محمد نقی‌زاده، مدیر مراکز رشد و نوآوری دانشگاه علامه طباطبایی ضمن معرفی شتاب‌دهنده‌ها و شرکت‌های مستقر در زیست‌بوم کارآفرینی و نوآوری این دانشگاه و توضیح در خصوص چگونگی فعالیت، میزان درآمدزایی و اشتغال‌آفرینی آن‌ها، به بیان زمینه‌های قابل حمایت از طرف وزارت علوم در بحث‌های زیرساختی، تسهیل‌گری، پشتیبانی و رفع موانع شرکت‌های فعال این حوزه پرداخت.

معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، با اظهار خشنودی از فعالیت‌های انجام شده در دانشگاه علامه طباطبایی، با تاکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی این فعالیت‌ها در سطح کشور بر امکان تأسیس پارک علم و فناوری در این دانشگاه تاکید کرد.

جلال دهقانی‌فیروزآبادی، معاون پژوهشی دانشگاه علامه نیز با اعلام اینکه این مراکز در تمام بخش‌های دانشگاه در حال گسترش است، اظهار امیدواری کرد: با توجه به ظرفیت‌های دانشگاه علامه طباطبایی و با حمایت‌های معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، در آینده نزدیک شاهد دستاوردهای بیشتری در حوزه نوآوری و کارآفرینی با محوریت علوم انسانی و اجتماعی باشیم.

کد خبر 568769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.