جدول زمانی جدید به‌روزرسانی اتریوم

استخراج‌کننده و سرمایه‌گذار ناشناس اتریوم از «بیکو»(Beiko) درباره چشم‌انداز استخراج اتر در آینده نزدیک پرسید. آیا الگوریتم اثبات کار (PoW) واقعاً در وقت اضافه قرار گرفته است؟

به گزارش خبرنگار ایمنا، «بیکو» در توئیتر به یکی از تحلیل‌گران خود که علاقه‌مند به استخراج اتر است، پاسخ داد. کاربر ناشناس @TripleSack پرسید که آیا خرید تجهیزات جدید ماینینگ منطقی است؟ همچنین پرسید که آیا برآوردهای قبلی ژوئن ۲۰۲۲ به عنوان چارچوب زمانی برای مهاجرت اتریوم به الگوریتم اثبات سهام (PoS) هنوز معتبر است یا خیر؟

وی ادعا کرد که اتریوم در ماه ژوئن به الگوریتم جدید مهاجرت نخواهد کرد؛ با این حال گفت که طی چند ماه آینده، اتریوم در اثبات سهام فعال خواهد شد. به این ترتیب، انجمن اتریوم وارد آخرین مرحله از مرحله اثبات کار تاریخ خود می‌شود.

نخستین Shadow Fork در شبکه اصلی اتریوم رخ داد

همان‌طورکه قبلاً توسط U.Today پوشش داده شد، توسعه‌دهندگان اتریوم آخرین کمپین آزمایشی را قبل از شروع ادغام (The Merge) آغاز کردند. آخرین مرحله آزمایش Kiln قبل از ادغام در چندین شبکه آزمایشی اتریوم فعال شد. همچنین اولین “shadow fork” در تاریخ اتریوم در شبکه اصلی فعال شد. این فورک بر عملیات شبکه اصلی تأثیری نداشت؛ اما مشخصات ادغام را آزمایش کرد.

با وجود مشکلات جزئی در بخشی از پیاده‌سازی‌ها، توسعه‌دهندگان موفقیت این آزمایش جاه‌طلبانه را اعلام کردند.

کد خبر 568756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.