تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل شهرداری ارومیه در دستور کار

مدیر سرمایه انسانی شهرداری ارومیه گفت: در هفت ماه گذشته، ۱۰۷۶ فقره پرونده جهت تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در شهرداری دریافت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا نبی‌وند با اشاره به دریافت بیش از هزار پرونده تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در شهرداری ارومیه، اظهار کرد: در هفت ماه گذشته، ۱۰۷۶ فقره پرونده جهت تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در شهرداری دریافت شده است.

وی ادامه داد: اجرای این بخشنامه هرچند از سیزدهم بهمن ماه ۱۳۹۹ ابلاغ شده است، اما اقدامات اثربخشی در زمان ابلاغ آن صورت نپذیرفته بود.

مدیر سرمایه انسانی شهرداری ارومیه تصریح کرد: فقدان مدرک تحصیلی در مقطع متناسب یا عدم تطابق رشته تحصیلی برخی از نیروها با چارت سازمانی از عمده موانع موجود در زمینه تبدیل وضعیت تعدادی از نیروهای مشمول است.

وی با تاکید بر اینکه برای رفع موانع بهره مندی نیروها از فرصت و ظرفیت بخشنامه اخیر لازم است، گفت: برای ۲۰ نفر از کارکنان دارای مدرک تحصیلی پایین‌تر یا داری رشته تحصیلی نامتناسب با چارت سازمانی، مکاتبات لازم برای ایجاد پست متناسب انجام شده که در حال پیگیری است.

نبی‌وند اظهار کرد: از ۸۳۱ پرونده ارسالی به استانداری که فرآیندها و مراحل تبدیل وضعیت آنان در کارگزینی دفتر امور شهری و شوراها در حال بررسی و اقدام است.

مدیر سرمایه انسانی شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: تاکنون ۷۶ پرونده از سوی هسته گزینش استانداری تأیید و جهت صدور احکام به شهرداری واصل شده که نسبت به صدور حکم استخدامی قطعی آنان نیز اقدام شده است.

وی در خصوص بررسی و تأیید پرونده‌ها و تأخیر در اجرای فراینده ها، گفت: بنا به اعلام هسته گزینش استانداری آذربایجان غربی، حجم بالای پرونده‌های ایثارگری در کل استان و زمان بر بودن مراحل اداری و گزینش از دلایل اصلی تأخیر در اجرای فراینده ها است.

نبی وند خاطرنشان کرد: صدور احکام قطعی تبدیل وضعیت همکاران منوط به اعلام نتیجه بررسی استانداری و اعلام نظر هسته مرکزی گزینش است، بررسی و تأیید تعداد ۱۱۴ پرونده نیز در مراحل پایانی است و به محض ارسال اقدام خواهد شد.

کد خبر 568740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.