لزوم توسعه فضای خدماتی میدان میوه و تره‌بار شهید رجایی قم

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: میدان شهید رجایی علاوه بر تأمین نیاز استان، نیاز شهرهای اطراف همچون ساوه، کمیجان، دلیجان و شهرهای تابعه استان قم را نیز تأمین می‌کند و توسعه فضای خدماتی آن از هر نظر مورد اهمیت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا مظفری با اشاره به احداث شش باب غرفه خدماتی در میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهید رجایی قم، اظهار کرد: عملیات احداث شش باب غرفه خدماتی در ابتدای درب ورودی شماره یک میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهید رجایی در زمینی به مساحت ۳۷۵ مترمربع و صرف اعتباری بالغ‌بر ۲۴ میلیارد ریال در حال انجام است.

وی با ابراز رضایت از روند اجرای این پروژه، افزود: با پایان عملیات اجرای فونداسیون در فاز نخست، احداث اسکلت بتُنی، عملیات دیوارچینی پیرامونی و اجرای تأسیسات در فاز دوم حاصل شده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، تصریح کرد: در حال حاضر این پروژه در مرحله نازک‌کاری است و پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه بر اساس برنامه زمان‌بندی حاصل شده است.

وی با اشاره به اهمیت توسعه فضای خدماتی میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهید رجایی، گفت: میدان شهید رجایی علاوه بر تأمین نیاز استان، نیاز شهرهای اطراف همچون ساوه، کمیجان، دلیجان و شهرهای تابعه استان قم را نیز تأمین کرده است و توسعه فضای خدماتی آن از هر نظر مورد اهمیت است.

کد خبر 568722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.