۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶
ساخت «شب‌های برره دو» مطرح شد

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: اگر امروز تعداد تولیدات طنز کمتر شده است به ساختار مدیریتی تلویزیون مربوط می‌شود و نمی‌توان در کم شدن آثار طنز به دنبال مقصر بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ساعد هدایتی اظهار کرد: دهه ۱۳۷۰ تا ۱۳۸۰ ما بسیار پر کار بودیم، سریال‌های طنز به کارگردانی مهران مدیری تقریباً هر سال ساخته می‌شدند و مردم ۹۰ شب به دیدن این آثار می‌نشستند. برخی آثار آیتمی بود و برخی قصه‌های واحدی داشت که فکر می‌کنم در آن زمان مخاطب چنین آثاری را می‌پسندید و کم‌کم مردم از آثار دیگری استقبال کردند و تلویزیون نیز به تبع آن تعداد آثار خود در زمینه طنز را به نوعی کاهش داد.

این بازیگر در ادامه درباره همکاری نکردن هنرمندانی چون رضا عطاران با تلویزیون و سریال نساختن مهران مدیری برای این رسانه، خاطرنشان کرد: این دو نفر امروز بیشتر در سینما و شبکه نمایش خانگی فعالیت می‌کنند. به نظر من اولویت اصلی مسائل مالی است و سینما در این مورد درآمد بیشتری برای هنرمندان دارد. مهران مدیری فضای جامعه و مردم را می‌شناسد و خوب می‌داند که مردم به چه چیزهایی می‌خندند؛ شاید دیگر دوره سریال‌هایی مثل «پاورچین»، «شب‌های برره» و دیگر مجموعه‌ها گذشته است و ساخت «دورهمی» در حال حاضر نتیجه بهتری می‌دهد و بیشتر مردم را می‌خنداند.

هدایتی تصریح کرد: چنین وضعیتی وجود دارد اما اگر به دنبال مقصر هستیم باید بدانیم که هیچ مقصری وجود ندارد و این مربوط به اقتضائات زمان است. در سال‌های اخیر چند بار بحث ساخت «شب‌های برره ۲» مطرح شده و پس از چند روز خود مهران مدیری از ساخت آن منصرف شده است.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «مرد هزار چهره» اظهار کرد: تلویزیون رسانه‌ای است که همه مردم با آن در ارتباط هستند و در هر خانه‌ای یک تلویزیون وجود دارد؛ هر اثری ساخته شود تا حدی مورد توجه قرار می‌گیرد و طرفدارانی خواهد داشت اما تلویزیون یک رسانه ملی است و بیش از هر چیز اطلاع‌رسانی در اولویت این رسانه قرار دارد.

به گفته وی، تولید آثار نمایشی برای جلب نظر مخاطب است و حین انجام کار اطلاع‌رسانی می‌تواند باعث شادی و سرگرمی مردم نیز شود.

کد خبر 568700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.