حمایت همه‌جانبه شهرداری از مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور

شهردار خرم‌آباد گفت: برای میزبانی آبرومند مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور در لرستان به‌طور همه‌جانبه از هیئت‌های ورزشی حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «سعید فتوحی» در جلسه هماهنگی مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور، درخصوص حمایت همه‌جانبه شهرداری، جهت برگزاری مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور در خرم‌آباد قول مساعدت داد و اظهار کرد: تا حدودی در جریان روند رو به رشد دوومیدانی استان لرستان هستم، خوشبختانه طی چند سال گذشته با جذب بخش خصوصی و شرکت پلیمر، تیم لرستان یک تیم قدرتمند شده است.

وی با اشاره به میزبانی شهر خرم‌آباد جهت برگزاری مسابقات قهرمانی دوومیدانی کشور در اواخر اردیبهشت‌ماه، افزود: به منظور برگزاری آبرومند مسابقات، قول مساعد می‌دهیم امکانات و تجهیزات لازم را در اختیار هیئت دوومیدانی قرار دهیم.

شهردار خرم‌آباد خاطرنشان کرد: میزبانی مسابقات ورزشی در خرم‌آباد می‌تواند در زمینه‌های مختلف به رشد و پیشرفت شهر کمک کند و ما از هیئت‌های ورزشی حمایت همه‌جانبه می‌کنیم.

گفتنی است فتوحی طی تماس تلفنی با ریاست فدراسیون دوومیدانی قول مساعد داد که بستر لازم برای میزبانی شکیل و مناسب خرم‌آباد را در این مسابقات فراهم کند.

کد خبر 568696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.