عملیات گسترده ساماندهی علائم ترافیکی در منطقه ۹

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از عملیات گسترده ساماندهی تابلوهای ترافیکی و علائم ایمنی در سطح منطقه خبر داد و گفت: در راستای سطح ایمنی معابر و رفاه حال شهروندان طرح آرام‌سازی و ایمن‌سازی خیابان آتشگاه با هزینه‌ای بالغ بر هفت میلیارد ریال در حال اجرا است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه در حال حاضر اجرای طرح ایمن‌سازی شمال خیابان آتشگاه در دست اقدام است، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته طرح ایمن‌سازی خیابان آتشگاه تا سه ماه آینده به پایان می‌رسد.

وی تصریح کرد: علائم و المان‌های زائد ترافیکی در سطح منطقه حذف شده است و تاکنون بیش ۵۰۰ تابلوی ترافیکی در معابر منطقه به صورت یکپارچه، منظم و به دور از هر گونه پراکندگی نصب شده است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان افزود: در راستای خدمت‌رسانی و رفاه شهروندان اجرای عملیات ترافیکی خیابان بهشت همزمان با احداث ادامه این خیابان با هزینه‌ای معادل چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و با استفاده از تابلو و علائم راهنمایی، گل‌میخ، سرعت‌گیر و خط‌کشی گذرگاه‌های عابر پیاده در دست اقدام است.

وی ادامه داد: در مسیر خدمت‌رسانی و تسهیل در دسترسی محلی، طرح ساماندهی ترافیکی کوچه مسجد محمدیه محله جاوان در خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی با هزینه ۷۰۰ میلیون ریال به پایان رسید.

قاضی‌عسگر خاطرنشان کرد: به منظور کاهش بار ترافیکی خیابان عشوریون، اجرای طرح عملیات ترافیکی این خیابان نیز شامل نصب تابلوهای راهنمایی، انتظامی، سرعتی و گل‌میخ در دست اجرا است.

وی تصریح کرد: در راستای ارتقای امنیت عبور و مرور شهروندان و جلوگیری از تصادف احتمالی خودروهای درون‌شهری، خط‌کشی گذرگاه‌های عابرپیاده با مساحت حدود یک هزار متر مربع با بهره‌گیری از رنگ‌های استاندارد و روز ترافیکی انجام شده است.

کد خبر 568686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.