راه‌اندازی بازار موتورسیکلت و دوچرخه در یک مجموعه تجاری

معاون مدیریت سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان از اجرای پروژه تجمیع فروشندگان موتورسیکلت و دوچرخه در یک مجموعه تجاری خبر داد.

علیرضا برهانی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از اقداماتی که به طور جدی توسط سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان در دستور کار قرار گرفته، ورود به پروژه‌هایی است که در قالب ساماندهی مشاغل از طریق سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهرداری عملیاتی می‌شود.

وی افزود: یکی از شاخص‌ترین پروژه‌هایی که در سال‌های اخیر در دستور کار قرار گرفته، پروژه بازار موتور سیکلت و دوچرخه است.

معاون مدیریت سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: در خیابان سروش با تراکم فروشندگان دوچرخه و موتورسیکلت مواجه هستیم که مسائل و مشکلات شهری مختلفی را ایجاد کرده است. در همین راستا سازمان میادین میوه و تره‌بار با همکاری صنف موتورسیکلت و دوچرخه فروشان، مطالعاتی برای ساماندهی این مکان انجام داد.

برهانی‌پور اضافه کرد: زمینی برای تجمیع و متمرکز کردن این واحدهای صنفی در یک مجموعه تجاری پیش‌بینی شده و به فراخوان سرمایه‌گذاری گذاشته شد. این فراخوان با استقبال معامله‌گران مواجه شد و قرارداد مورد نظر در سال گذشته، منعقد گردید.

وی ادامه داد: ارزش این قرارداد بالغ بر هزار میلیارد تومان بوده که سهم شهرداری از آن ۲۵ درصد و سهم سرمایه‌گذار ۷۵ درصد است. این پروژه ۸۰ هزار متر زیربنا دارد و محل آن در نزدیکی محل فعلی قرارگیری این واحدهای صنفی فروش دوچرخه و موتور سیکلت است.

معاون مدیریت سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این پروژه، انجام آن با همکاری صنف مورد نظر است. فعالان حوزه فروش موتورسیکلت و دوچرخه در همه مراحل این پروژه حضور دارند و از آن استقبال کرده‌اند.

برهانی‌پور اضافه کرد: نمی‌توان چنین پروژه‌هایی را با الزام افراد، به نتیجه رساند. در واقع امتیازاتی که در این طرح برای فعالان صنفی در نظر گرفته شده و نیازهای آنان را برطرف می‌کند منجر به استقبال آنان از این پروژه خواهد شد.

کد خبر 568670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.