برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی اولویت شورای ششم اراک

رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت: در راستای توجه به رویکرد فرهنگی و اجتماعی حدود ۷۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه "دره گردو" در نظر گرفته شده است.

سیدوحید میرنظامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طرح‌هایی که برای اولین بار اجرا می‌شود، ممکن است نقایصی نیز داشته باشد، با این وجود هدف مدیریت شهری که جلب توجه مسئولان استانی به پروژه دره گردو اراک برای تبدیل شدن به قطب گردشگری شهر بود محقق شد، زیرا با اینکه هنوز هیچ‌گونه اقدامی برای ایجاد امکانات تفریحی در این محل شکل نگرفته است، شاهد استقبال چند ۱۰ هزار نفری شهروندان و مسافران از این محل در نوروز ۱۴۰۱ بودیم.

وی افزود: نقشه راه در سال ۱۴۰۱، بودجه تدوین شده برای اجرایی کردن طرح‌ها است که وظیفه صیانت از آن را داریم تا با اجرای پروژه‌ها و برنامه‌هایی که در شورای اسلامی شهر تصویب شده است، بودجه را عملیاتی کنیم، بنابراین در تلاش هستیم تا تمام منابع مالی پیش‌بینی شده تحقق یابد و پس از آن به دنبال هزینه‌کرد بهینه با بهره‌وری مطلوب خواهیم بود.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت: در زمینه پروژه‌های عمرانی در صدد هستیم تا جای ممکن از کندی و توقف در روند اجرا جلوگیری کنیم تا بتوانیم در زمان‌بندی مشخص شده پروژه را به اتمام و بهره‌برداری برسانیم.

وی با اشاره به اهمیت برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در شورای ششم شهر خاطرنشان کرد: در بودجه سال ۱۴۰۱ اعتبار خوبی برای طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی شهر و حدود ۵۰ میلیارد تومان برای سازمان فرهنگی در نظر گرفته شده که این اقدام در راستای رویکرد فرهنگی و اجتماعی شورای ششم رقم خورده است، همچنین حدود ۷۰ میلیارد تومان نیز برای اجرای پروژه "دره گردو" در نظر گرفته شده است.

کد خبر 568668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.