نصر فردیس صفر _ پیکان تهران یک/ پیکان قهرمان لیگ برتر فوتسال زنان شد

شاگردان نیلوفر اردلان قهرمان هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال زنان شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امشب جمعه _بیست و ششم فروردین ماه_ دور برگشت فینال لیگ برتر فوتسال زنان بین تیم‌های نصر فردیس و پیکان از ساعت ۲۱ برگزار شد.

این دو تیم در بازی رفت فینال به تساوی رضایت دادند تا امشب بازی حساس‌تری داشته باشند. پیکانی‌ها با ترکیب نسیمه غلامی، فرشته خسروی، سحر زمانی، فاطمه اعتدادی و اعظم آخوندی و نصر فردیس هم با ترکیب مارال ترکمان، احدی، سارا شیربیگی، نسترن مقیمی و فرزانه توسلی در زمین قرار گرفتند.

شرح بازی:

نصر فردیس در شروع بازی عملکرد خوبی دارد، در ادامه بازیکنان پیکان هم بهتر شدند و دو تیم موقعیت‌هایی ایجاد می‌کنند. توسلی درون دروازه نصر فردیس خوش درخشیده و مانع از گلزنی بازیکنان حریف شده است، در آن طرف زمین آخوندی به علت مصدومیت جای خود را به دیگر دروازه‌بان پیکان یعنی مهدیه محمودی داد. حملات دو تیم در نیمه اول نتیجه‌ای به همراه نداشت تا این نیمه با تساوی صفر بر صفر تمام شود.

در نیمه دوم آخوندی دوباره به بازی برگشت، دوتیم برای گلزنی تلاش زیادی انجام می‌دهند و سرعت بازی به اندازه‌ای که داوران به نفس نفس بیفتند بالا رفته است. در همین بین که دو تیم موقعیت‌های زیادی از جمله گل کردن دروازه خالی را از دست می‌دهند، سحر زمانی در دقیقه ۲۶ موفق شد قفل دروازه نصر فردیس را باز کند تا پیکان یک گل پیش بیفتد. بازی بعد از گل درگیرانه پیش می‌رود، نصر در دقایق آخر به صورت پاور پلی بازی می‌کند، اما فایده‌ای ندارد و تیم فوتسال زنان پیکان با نتیجه یک بر صفر برنده این دیدار و قهرمان لیگ برتر فوتسال زنان می‌شوند.

نکات بازی:

مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال زنان و سارا قمی از نزدیک تماشاگر این دیدار بودند.

کد خبر 568645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.