طغیانگری صهیونیست‌ها در فلسطین، آنها را به سوی سستی هدایت می‌کند

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: پیروزی حزب‌الله لبنان بر رژیم اسرائیل، برای صهیونیست‌ها درس عبرت نشده‌است و ادامه طغیانگری آنها در فلسطین و بیت‌المقدس، آنها را روز به روز به سوی سستی هدایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام سید سعید حسینی در خطبه‌های نماز جمعه امروز به کار گیری رهنمودهای رهبری در جمع دولتمردان را، که در بخشی از آن، مردمی بودن و مردمی ماندن را یادآور شد و اظهار کرد: مردمی بودن یعنی، حرکت از جنس مردم، درد مردم را درک کردن و حضور فعال در بین مردم داشتن و از بین بردن تشریفات زائد و گرفتار حرکات نمایشی نشدن و از سر اخلاص کار کردن است.

وی با اشاره به ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و خدا قوت به این دلاورمردان گفت: زمانی‌که گروه‌های مختلف از ارتش در کردستان و خوزستان علیه دشمن در حال نبرد بودند منافقین زمزمه انحلال ارتش را سر داد، اما امام خمینی (ره) با قدرت در مقابل این توطئه دشمنان ایستادند و روز بیست و نهم فروردین را بنام روز ارتش نام‌گذاری کردند.

امام جمعه کاشان گفت: قدرت اصلی نیروهای مسلح ایران اتکای به معنویت و ایمان است و امروز در سایه معنویت، اخلاق و فناوری روز، ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان ارتشی مجهز و بازدارنده در برابر چشم طمع دیگران است.

حسینی تأکید کرد: تردیدی نیست که ایران اسلامی با وجود چنین فرزندان شجاعی هرگز اجازه نمی‌دهد شاهد تجاوزی در این کشور باشیم، چرا که دشمن آگاه است که این سرزمین دیار شیران است و اجازه هیچ قصد شومی علیه کشور را به هیچ قدرتی نمی‌دهند.

وی وحدت میان نیروهای مسلح را رابطه‌ای طلایی دانست و تصریح کرد جایگاه امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی اقتدار آفرین آن، محصول آراستگی این نهاد به مقوله علم و ایمان است. امروز همه مرزها و قلب کشور به دلیل وجود نیروهای مسلح دلیر و فرماندهی عالم و فقیهی بزرگ در امنیت کامل است ایمان جوانان فلسطینی موجب وحشت اسرائیل شده‌است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در ادامه گفت: پیروزی‌های واقعی را جوانان پرشور لبنان و فلسطین به دست آورده‌اند و همین ایمان آنها موجب وحشت اسرائیل شده‌است. پیروزی حزب‌الله لبنان بر رژیم اسرائیل، برای صهیونیست‌ها درس عبرت نشده‌است و ادامه طغیانگری آنها در فلسطین و بیت‌المقدس، آنها را روز به روز به سوی سستی هدایت می‌کند.

حسینی با اشاره به سالروز ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) گفت دومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت دارای فضائل و کمالات فراوانی بود و امروز هم مسئولان باید با تاسی به این امام همام از مردم و محرومان حمایت کنند.

وی همچنین با اشاره به شعار سال، تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین، گفت: امید است این شعار به صورت جدی در دستور کار مسؤلین قرار گیرد زیرا راه نجات کشور است.

به گزارش ایمنا، امیر شاهین پاکروان فرماندهی گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی هم امروز در آستانه ۲۹ فروردین روز ارتش در جمع نمازگزاران ارتش ایران اسلامی را متفاوت و متمایز از سایر ارتش‌ها دانست و مهمترین این ویژگی را فرماندهی ولایت فقیه در رأس آن، و همچنین مردمی بودن آن اعلام کرد.

کد خبر 568562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.